Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
 
http://www.wuj.pl/page,kat,katid,207,strona,Nowosci.html
Strona główna > Książki obcojęzyczne > Angielski > Innovations in Certain Areas of Organization Management and Marketing :
Innovations in Certain Areas of Organization Management and Marketing

Innovations in Certain Areas of Organization Management and Marketing (brak głosów)

red. Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka , red. Piotr Jedynak
ISBN: 978-83-233-4258-8
rok: 2016
format: B5
stron:160
oprawa: miękka
język publikacji: Angielski / English
Książka dostępna !
Cena brutto 39.90 zł
Cena brutto z rabatem 36.71 zł
 

Opis Książki :

Innovation is undoubtedly one of the characteristics of modern management and marketing. The authors of the studies collected in the monograph highlighting important aspects of innovation in today’s complex and changing market realities. Considerations showing the views and recommendations regarding:
  • innovative concepts for the management of the whole enterprise,
  • innovative concepts for the management in selected areas in a functional (marketing) perspective,
  • innovative concepts for the management in sector-specific perspective – management of universities.
Klienci, którzy kupili tę książkę kupili również :