Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
 
http://www.wuj.pl/page,kat,katid,207,strona,Nowosci.html
Strona główna > Humanistyka > Zarządzanie, reklama, ekonomia > Zarządzanie w Kulturze, numer 14 (4) :
Zarządzanie w Kulturze, numer 14 (4)

Zarządzanie w Kulturze, numer 14 (4) (głosy: 2)

Prace Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej
red. Rafał Maciąg
ISBN: 978-83-233-3737-9
rok: 2014
format: B5
stron:142
oprawa: miękka
język publikacji: Polski / Polish
Książka dostępna !
Cena brutto 36.75 zł
Cena brutto z rabatem 33.81 zł
 

Opis Książki :


Czasopismo "Zarządzanie w Kulturze” jest pierwszym w Polsce, recenzowanym pismem naukowym, poświęconym zagadnieniom zarządzania w sektorze kultury. Autorzy tekstów prezentują teoretyczne i praktyczne zagadnienia zarządzania publicznymi instytucjami kultury, organizacjami prowadzącymi działalność kulturalną, z zakresu zarządzania dziedzictwem kulturowym, a także kulturoznawstwa. Można tu odnaleźć wiele dobrych praktyk i modelowych
rozwiązań dotyczących mediów, instytucji sektora publicznego, polityki kulturalnej państw Europy, a także modele instytucji sektora publicznego (muzea, teatry, centra kultury, obserwatoria kultury), organizacji pozarządowych (stowarzyszenia, fundacje) czy zarządzania projektami (np. festiwale), mającymi na celu rozwój i promocję kultury. Zakres tematyczny czasopisma jest obszerny i sięga najnowszych zjawisk polskiej oraz światowej kultury.

W numerze m.in.:
  •  Tomasz Goban-Klas, Zarządzanie jakością w dziennikarstwie – kłopot, mrzonka czy konieczność?
  • Jędrzej Skrzypczak, Problemy z defi niowaniem pojęć „radiofonia” i „telewizja” w erze cyfrowej
  • Krystyna Doktorowicz, Użytkownicy nowych mediów i ich strategie wobec globalnych koncernów medialnych
  • Jan Kreft, Konsekwencje współtworzenia wartości w mediach przez użytkowników
  • Katarzyna Kopecka-Piech, Typologie innowacji medialnych
  • Piotr Ostrowski, Strategia publicznej rozgłośni regionalnej na przykładzie Radia Koszalin
  • Henryk Pietrzak, Kinematics and Dynamics of Information in Media Sphere
  • Jerzy Gawroński, Zarządzanie mediami w sformalizowanej wielowymiarowej przestrzeni medialnej
  • Dyskusja, Radio Opole, Studio M. Udział wzięli: prof. Bogusław Nierenberg, prof. Stanisław Nicieja, prof. Emil Orzechowski, Sławomir Rogowski, Marcin Pulit, Henryk Pietrzak, Marek Składowski, Janusz Andrzejowski, Paweł Frącz

ISSN 1896-8201, e-ISSN 2084-3976
Klienci, którzy kupili tę książkę kupili również :