Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
 
http://page,produkt,prodid,3228,strona,Czlowiek_yakuzy,katid,265.html

Spis treści (zobacz)

Strona główna > Spis treści (zobacz) :
Za fasadą społeczności
Za fasadą społeczności


SPIS TREŚCI

Wstęp        7

1.     Wartości w mediach        17
1.1.     Specyfika wartości w mediach       
1.2.     Asymetria celów rynkowych i społecznych       

2.     Ewolucja medialnego środowiska        35
2.1.    Dynamika Web 2.0       
2.2.    Mit powszechnego współtworzenia treści medialnych i uczestnictwa       
2.3.    Hybryda rynku i aktywności pozarynkowej       
2.4.    Media „pełne darów”       
2.5.    Sprzeczności Web 2.0 – między rynkową i społeczną logiką       

3.     Współtworzenie w mediach        59
3.1.    Współtwórca – od klienta i konsumenta po użytkownika  i produsera       
3.1.1.    Profesjonaliści i mit amatora       
3.2.    Kreatywność „dyskursywnie przesłodzona”       
3.3.    Użytkownicy i komodyfikacja mediów       
3.3.1.    Asymetria intencji – strategia don’t worry, be happy       
3.3.2.    Nadzór i personalizacja       
3.3.3.    „Mit darmowych obiadów” w społecznościowych mediach  – Google i Facebook       

4.    Zawłaszczanie wartości – retoryka społeczności        103
4.1.    Zawłaszczanie wartości i monetyzacja społeczności       
4.2.    Fundament fasady: retoryka społeczności i przesunięcia władzy       
4.3.    Retoryka społeczności i koncepcja transferu zaufania       

5.    Współtworzenie wartości a strategia przedsiębiorstw medialnych        129
5.1.    Komodyzacja w mediach i zarządzanie doświadczeniem       
5.2.    Konstelacja wartości       
5.3.    Zarządzanie retoryką społeczności       
5.4.    Dominacja tradycyjnych modeli biznesowych i luka stabilności       
5.5.    „Jazda na gapę”       

Zakończenie        159

Bibliografia        163

Spis rycin i tabel        183

<< powróć do strony produktu