Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
 
http://www.wuj.pl/page,kat,katid,207,strona,Nowosci.html

Spis treści (zobacz)

Strona główna > Spis treści (zobacz) :
Zeszyty Glottodydaktyczne 4 (2012)
Zeszyty Glottodydaktyczne 4 (2012)


SPIS TREŚCI

Od redakcji    7

I. Metodyka i dydaktyka nauczania języka specjalistycznego
Monika Sobejko, English for Research Paper Writing. Some practical aspects of teaching writing to doctoral students  11
Ewa Pałka, Psychologia dla pedagogów – konwersatorium w języku angielskim  19
Ewa Elżbieta Nowakowska, Polisemia, homonimia a „elementy humanistyczne” – nauczanie leksyki na kursach ESP dla inżynierów odlewnictwa  29
Dorota Klimek, English for Chemistry: film bank – czyli o roli studentów w tworzeniu multimedialnych materiałów do nauczania języka specjalistycznego  39
Ilona Wojewódzka-Olszówka, Propozycja praktycznych rozwiązań w nauczaniu ESP studentów Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej w kontekście rynku pracy  51
Iwona Kuźmińska, Wykorzystanie modelu agregowanego w nauczaniu języka specjalistycznego na przykładzie lektoratu języka angielskiego dla studentów informatyki Politechniki Krakowskiej  61
Małgorzata Grabania-Mukerji, Metoda WebQuestu w nauczaniu języków obcych  69
Marlena Nowak, Rola egzaminów English for Business Londyńskiej Izby Handlu i Przemysłu w kształtowaniu kompetencji pisania korespondencji handlowej  79
Lidia Zielińska, Rola platformy e-learningowej w przygotowaniu studentów do standaryzowanych egzaminów z języka angielskiego w biznesie  89

II. Nauczanie języka specjalistycznego a potrzeby rynku pracy
Dorota Zawadzka, Anna Piwowarczyk, Rola LdL w nauczaniu LSP jako kompetencji kluczowej a konkurencyjność absolwentów wyższych uczelni na rynku pracy  105
Aleksandra Kluczewska, The value of ESP for lawyers against the employment policy of the EU  117

III. Język specjalistyczny, media elektroniczne i wielokulturowość jako wyzwania dla nauczycieli
Anna Hardek, Przygotowanie kursu ESP dla wykładowców uczelni technicznej   125
Anna Krukiewicz-Gacek, Dorota Skrynicka-Knapczyk, Multimedialne Centrum Językowe SJO AGH – pomoc dla studentów i wyzwanie dla nauczycieli  137
Dominika Stopa, The language of disability  145

<< powróć do strony produktu