Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
Dołącz do nas na Facebooku!
Śledź nas na Twitterze! Obserwuj nas na Google+!  
Zapraszamy na bloga  Mendeley    
 
http://www.wuj.pl/page,kat,katid,269,strona,Nowosci.html

Dziennikarstwo, media i komunikacja społeczna

Strona główna > Serie > Dziennikarstwo, media i komunikacja społeczna :
Dziennikarstwo, media i komunikacja społeczna
Seria wydawnicza "Dziennikarstwo, Media i Komunikacja Społeczna" cieszy się dużym uznaniem i jest rozpoznawalna na polskim rynku wydawnictw poświęconych procesom komunikacji społecznej i szeroko pojmowanej dyscyplinie nauk o mediach. Ukazuje się nieprzerwanie od 2004 roku. Autorami monografii publikowanych w tej serii są pracownicy i współpracownicy Instytutu Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książki są pomyślane zarówno jako materiał źródłowy dla naukowców, badaczy mediów i komunikowania oraz osób zainteresowanych tymi zagadnieniami, jak i pomoc dydaktyczna dla studentów. Redaktorem naukowym serii jest dr hab. Agnieszka Hess

Pokaż
Sortuj wg:
Pokaż:
Strona : 1 z 1
 

Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów
Książka jest wynikiem udziału autorek w projekcie pilotażowym, którego celem było wypracowanie metodologii umożliwiającej analizę medialnych wizerunków mniejszości narodowych, etnicznych i religijnych w różnych państwach członkowskich UE. Publikacja wpisuje się w niemal nieobecny w Polsce nurt oprac...
ISBN: 978-83-233-3753-9, rok: 2014, format: B5,stron : 138, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce
Autorka podjęła się teoretycznej, a także empirycznej analizy jednego z głównych tematów w ramach nauki o mediach, ekonomiki mediów oraz zarządzania mediami. Jak dotąd nie można stwierdzić, że występuje dostatecznie wiele opracowań dotyczących zarządzania w obszarze mediów elektronicznych. W dalszym ciągu problematyka ta jest niezbyt często podejmo...
ISBN: 978-83-233-3812-3, rok: 2014, format: B5,stron : 134, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 35.74
A Polyvalent Media Policy in the Enlarged European Union
An impressive work of media and communication scholarship, this meticulously researched book provides comprehensive and authoritative treatment to the development of European Union media policy, in all its complexity and competing rationales; it offers a study of EU enlargement and conditionality; and it examines in detail the EU’s impact on ...
ISBN: 978-83-233-3715-7, rok: 2014, format: B5,stron : 342, oprawa: miękka , język publikacji: Angielski / English
Cena: 36.71
Przodownicy prasy
Studenci dziennikarstwa z Uniwersytetu Jagiellońskiego przez kilka miesięcy dokumentowali historię krakowskiego Ośrodka Badań Prasoznawczych – najstarszej polskiej instytucji, badającej naukowo media masowe i opinię publiczną. Powstała książka o ośrodku i ludziach, którzy go przez kilkadziesią...
ISBN: 978-83-233-3585-6, rok: 2013, format: B5,stron : 178, oprawa: miękka , język publikacji: Polski/Polish
Cena: 36.71
Dziennikarze o sztuce
Dlaczego nazwisko Jerzego Nowosielskiego znalazło się w większości mediów dopiero wtedy, gdy złodzieje ukradli kilka obrazów jego autorstwa? Jakich zasad przestrzegają lub muszą przestrzegać dziennikarze piszący o kulturze? I co z tego wynika dla nas odbiorców? Na przykładzie...
ISBN: 978-83-233-3424-8, rok: 2012, format: B5,stron : 134, oprawa: miękka , język publikacji: Polski/Polish
Cena: 27.05
Opcja czy osoba?
Co jest kryterium decydującym o rezultacie wyborów samorządowych: opcja czy osoba? Dylemat zawarty w tytule książki pojawia się przy okazji wielu zjawisk towarzyszących wyborom lokalnym. Wybory to przecież nie tylko sam akt wrzucenia głosu do urny - to wielomiesięczny proces będący wypadkową zachowa...
ISBN: 978-83-233-3270-1, rok: 2012, format: B5,stron : 142, oprawa: miękka , język publikacji: Pl
Cena: 31.88
Śmierć Papieża,  narodziny mitu
2 kwietnia 2005 roku byliśmy uczestnikami mitycznego przełomu. Nadal za sprawą mediów jesteśmy świadkami narodzin mitu Jana Pawła II. Mit to historia święta i absolutnie prawdziwa. To obietnica lepszej przyszłości i opowieść o najważniejszych momentach w życiu wspólnoty. Śmierć Papieża była wydarzeniem historycznym, które st...
ISBN: 978-83-233-2988-6, rok: 2011, format: B5,stron : 228, oprawa: miękka , język publikacji: Pl
Cena: 31.88
Prasa regionalna na nowe czasy?
Częste dzisiaj pytanie, czy cywilizacja obrazu i emocji, oparta na przekazie multimedialnym, zastąpi niebawem galaktykę Gutenberga, opartą na piśmie i pogłębionej refleksji, dotyczy zwłaszcza młodego pokolenia, dorastającego w świecie zglobalizowanej informacji. Prasa drukowana nadal jednak pozostaje ważnym elementem życia społecznego. W Europie d...
ISBN: 978-83-233-3213-8, rok: 2011, format: B5,stron : 246, oprawa: miękka , język publikacji: Pl
Cena: 31.88
Medialne fiasko zjednoczenia?
W RFN zdążyła już dorosnąć i osiągnąć pełnoletność cała generacja, która przyszła na świat już w zjednoczonych Niemczech. Tymczasem, w poprzedzającym jubileusz 2009 roku, wyniki niemieckich badań opinii społecznej nieoczekiwanie ponownie wskazują na odradzanie się wewnątrz niemieckiego społeczeństwa podziału na tzn. Ossis i Wessis. Zjednocze...
ISBN: 978-83-233-2922-0, rok: 2010, format: B5,stron : 228, oprawa: miękka , język publikacji: Pl
Cena: 34.78
Pomost medialny
Książka systematyzuje wyniki badań empirycznych oraz rozważań teoretycznych podejmowanych przez obie autorki, dotyczących roli mediów w międzynarodowej komunikacji politycznej na przykładzie relacji polsko-niemieckich. Jej głównym celem jest uzupełnienie istniejącej w polskich badaniach luki w sys...
ISBN: 978-83-233-2812-4, rok: 2009, format: B5,stron : 200, oprawa: miękka , język publikacji: Pl
Cena: 28.97
Wybory samorządowe w kontekście mediów i polityki
red. M. Magoska...
Niniejsza publikacja ma charakter interdyscyplinarny. W centrum refleksji znajdują się wybory samorządowe, przedstawione w szerokim kontekście mediów, polityki, a także prawa. Autorzy tekstów podejmują wiele istotnych i aktualnych problemów, takich jak: ordynacja wyborcza w wyborach samorządowych, współczesne tendencje w...
ISBN: 978-83-233-2528-4, rok: 2008, format: B5,stron : 172, oprawa: miękka , język publikacji: Pl
Cena: 28.89
Władza i media w Bułgarii
Książka jest poświęcona kształtowaniu się systemu medialnego Bułgarii w szerokim aspekcie wydarzeń politycznych i społecznych w tym kraju od I połowy XIX do początku XXI wieku. Szczegółowo omówiono w niej: powstanie i rozwój pierwszej prasy bułgarskiej w XIX wieku;  kształtowanie sfery medialnej Księstwa Buł...
ISBN: 978-83-233-2543-7, rok: 2008, format: B5,stron : 518, oprawa: miękka , język publikacji: Pl
Cena: 47.33
Małopolski przedsiębiorca na rynku Unii Europejskiej
Książka jest drugą publikacją prezentującą rezultaty badań prowadzonych w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UJ w ramach projektu INTER GET UP, którego celem było wspieranie rozwoju przedsiębiorczości poprzez stymulację procesu tworzenia now...
ISBN: 978-83-233-2383-9, rok: 2007, format: B5,stron : 126, język publikacji:
Cena: 28.01
Dostęp do informacji ustawowo chronionych, zarządzanie informacją
Praca dziennikarza opiera się na pozyskiwaniu, przetwarzaniu i udostępnianiu informacji szerokiemu odbiorcy. Na zdobycie obiektywnej informacji pozwala konstytucyjna zasada wolności pozyskiwania i rozpowszechniania informacji oraz związana z nią wolność wyrażania swoich poglądów. Granice dostępu do informacji wyznaczają tajemnice ustawowo chronione...
ISBN: 978-83-233-2322-8, rok: 2007, format: B5,stron : 128, oprawa: miękka , język publikacji: Polski/Polish
Cena: 23.18
Media Władza Prawo
red. M. Magoska...
Praca ma charakter interdyscyplinarny. Zawiera kilkananście tekstów z zakresu politologii, prawa, socjologii i psychologii. W centrum refleksji są media i ich rola w systemie władzy oraz w kształtowaniu opinii społecznej. Autorzy podejmują wiele istotnych i aktualnych problemów życia politycznego oraz społecznego w Polsce. Aktualność rozważań zwięk...
ISBN: 83-233-2009-8, rok: 2005, format: B5,stron : 176, oprawa: miękka , język publikacji: Polski/Polish
Cena: 25.12
Media a integracja europejska
Przygotowania do wstąpienia Polski do Unii Europejskiej sprawiły, że media w naszym kraju stanęły w obliczu licznych zadań i wyzwań. Na środkach masowego komunikowania spoczęła odpowiedzialność za dostarczanie obywatelom wiedzy o UE; jednocześnie wokół wszystkich problemów, korzyści i obaw, wiążących się z akcesją Polski do struktur zjednoczonej Eu...
ISBN: 83-233-1785-2, rok: 2004, format: B5,stron : 198, oprawa: miękka , język publikacji: Polski/Polish
Cena: 23.18
Złudzenia wyboru
Obywatele chcą przez głosowanie wyrazić to, co dla nich ważne, kandydaci chcą zdobyć mandat, przywódcy partii walczą o władzę – wybory są grą, w której każdy zmierza do własnych celów. Ta gra ma swoje formalne reguły, narzucane przez system wyborczy. Ma jednak także zasady niepisane – ...
ISBN: 978-83-233-3754-6, rok: 2014, format: B5,stron : 436, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 42.50
Słowa klucze w rządowej komunikacji poli...
ISBN: 978-83-233-4014-0,
rok: 2015,
format: B5,
stron : 158,
oprawa: miękka
Cena: 36.71
Reporter w przebraniu
ISBN: 978-83-233-4118-5,
rok: 2016,
format: B5,
stron : 0,
oprawa: miękka
Cena: 39.90
Promocja małej i średniej przedsiębiorcz...
ISBN: 978-83-233-2339-6,
rok: 2007,
format: B5,
stron : 232,
oprawa: miękka
Cena: 33.80
Pokaż
Sortuj wg:
Pokaż:
Strona : 1 z 1