Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
 
http://www.wuj.pl/page,kat,katid,207,strona,Nowosci.html
Strona główna > Humanistyka > Zarządzanie, reklama, ekonomia > Zarządzanie w kulturze, tom 7 :
Zarządzanie w kulturze, tom 7

Zarządzanie w kulturze, tom 7 (brak głosów)

Prace Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej
red. Emil Orzechowski , red. Łukasz Gaweł
ISBN: 83-233-2255-4
rok: 2006
format: B5
stron:242
oprawa: miękka
język publikacji: Polski/Polish
Wersja elektroniczna! !


wydanie elektroniczne
Cena brutto 29.90 zł
Cena brutto z rabatem 27.52 zł
 

Opis Książki :







Otrzymują Państwo tom 7 Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Jagiellońskiego „Zarządzanie w kulturze”. Tradycyjnie już jest to możliwe dzięki stałej współpracy Redakcji z Wydziałem Kultury Urzędu Miasta Krakowa, który jest cierpliwym sponsorem wydawnictwa, co z jednej strony wynika z rozumienia misji Wydziału i UMK, z drugiej zaś z faktu, że – jak to przy mecenacie i sponsoringu bywa – darczyńca jest partnerem, którego hojność przynosi mu niejakie korzyści. I jest to chyba układ zdrowych relacji: samorząd współpracujący z instytucją naukową, między innymi dla pożytku promocyjnego twórców, animatorów oraz instytucji kultury, a także miasta, w którym działają. Ale nie cele promocyjne – choćby najszlachetniej rozumiane – są dla nas najważniejsze. Najistotniejsza jest refleksja ogólna: sedno kultury, sens kultury, jej funkcjonowanie, tworzenie, upowszechnianie. Kwestie te znajdują zaś proste i oczywiste przełożenie na reguły zarządzania: tworzenie misji, zasad polityki kulturalnej, dyplomacji kulturalnej (co ostatnio jest modne w Ameryce, lecz w istocie stare jak świat cywilizowany), działania pragmatyczne instytucji kultury etc.


KSIĄŻKA DOSTĘPNA W
Klienci, którzy kupili tę książkę kupili również :