Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
 
http://www.wuj.pl/page,kat,katid,207,strona,Nowosci.html
Strona główna > Humanistyka > Zarządzanie, reklama, ekonomia > Zarządzanie w kulturze, tom 4 :
Zarządzanie w kulturze, tom 4

Zarządzanie w kulturze, tom 4 (brak głosów)

Prace Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej
red. Emil Orzechowski , red. Katarzyna Plebańczyk , red. Łukasz Gaweł
ISBN: 83-233-1789-5
rok: 2003
format: B5
stron:202
oprawa: miękka
język publikacji: Polski/Polish
Wersja papierowa chwilowo niedostępna !
 

Opis Książki :



Coraz trudniej odnaleźć w Europie skrajnie różniące się sposoby organizacji i finansowania instytucji kultury. I choć mówimy o modelu francuskim jako skrajnie scentralizowanym, czy o brytyjskim, jako o jego przeciwieństwie, to coraz częściej możemy stwierdzić, że czyste modele w praktyce nie istnieją, a ich miejsce zastępują pewne uniwersalne dla całej Europy tendencje. Takie wspólne cechy/tendencje występują w politykach kulturalnych poszczególnych państw. A co za tym następuje, odzwierciedlane są w sposobach organizacji i finansowania instytucji kultury

(Z artykułu D. llczuk: Zmiany w organizacji i finansowaniu narodowych instytucji kultury w Europie).
Klienci, którzy kupili tę książkę kupili również :