Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
 
http://www.wuj.pl/page,kat,katid,207,strona,Nowosci.html
Strona główna > Humanistyka > Bibliotekoznawstwo, informacja naukowa > Public Relations bibliotek naukowych w Internecie :
Public Relations bibliotek naukowych w Internecie

Małgorzata Jaskowska

Public Relations bibliotek naukowych w Internecie (głosy: 6)

Prace z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej, z. 15
ISBN: 978-83-233-2367-9
rok: 2007
format: B5
Wersja papierowa chwilowo niedostępna !


wydanie elektroniczne
Cena brutto 29.90 zł
Cena brutto z rabatem 27.52 zł
 

Opis Książki :

Tematem książki jest wizerunek bibliotek naukowych kształtowany w środowisku internetowym poprzez serwisy WWW oraz jego wpływ na odbiór społeczny instytucji naukowych, których częścią są biblioteki. Autorka wskazała cechy kształtujące wizerunek instytucji i bibliotek naukowych w Internecie i w efekcie ustaliła kryteria PR dla bibliotek w sieci. Na bazie tych kryteriów poddała ocenie strony WWW bibliotek naukowych i ośrodków informacji Państwowych Szkół Wyższych, jednostek Polskiej Akademii Nauk i Jednostek Badawczo-Rozwojowych. Wnioski z badań mogą służyć poprawie działań instytucji naukowych i ich bibliotek w zakresie działań PR prowadzonych w sieci. Przykłady najlepszych praktyk winny być dobrym wzorem i inspiracją dla osób odpowiedzialnych w bibliotekach naukowych za komunikację z otoczeniem.


Dr Małgorzata Jaskowska jest pracownikiem Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jej zainteresowania naukowe skupiają się wokół tematu komunikacji pomiędzy instytucjami naukowymi a ich otoczeniem społecznym, za pośrednictwem Internetu. Książka jest rezultatem jej badań dotyczących kształtowania w środowisku elektronicznym wizerunku polskich instytucji naukowych przy współudziale bibliotek.

KSIĄŻKA DOSTĘPNA W WERSJI ELEKTRONICZNEJ:
Klienci, którzy kupili tę książkę kupili również :