Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
 
http://www.wuj.pl/page,kat,katid,207,strona,Nowosci.html
Strona główna > Nauki społeczne > Media, dziennikarstwo, komunikacja społeczna > Teorie komunikowania masowego :
Teorie komunikowania masowego

Stanley J. Baran , Dennis K. Davis

Teorie komunikowania masowego (głosy: 2)

Seria :

Media

ISBN: 9787-83-233-2265-8
rok: 2007
format: B5
stron:484
oprawa: miękka
język publikacji: Polski/Polish
Wersja papierowa niedostępna !
 

Opis Książki :

Obszerne opracowanie poświęcone komunikowaniu masowemu we wszystkich najważniejszych sferach: politycznej, międzykulturowej, instytucjonalnej i innych.

Autorzy w interesujący i przystępny sposób przedstawiają teorie propagandy i komunikowania masowego, narodziny przemysłów medialnych oraz społeczeństwa masowego i kultury masowej, metodologię badań nad skutecznością mediów, publiczność mediów masowych, a także nowe trendy w naukach o komunikacji. Teorie komunikowania masowego obejmują nie tylko rozległą problematykę z dziedziny teorii komunikacji, lecz także z zakresu socjologii kultury, antropologii, filozofii politycznej i stosunków międzynarodowych, a nawet historii.

Ten doskonały podręcznik, przeznaczony jest głównie dla studentów dziennikarstwa i nauk o komunikacji, ale zainteresuje także słuchaczy innych kierunków humanistycznych i społecznych.
Prof. dr hab. Kazimierz Krzysztofek
 


Klienci, którzy kupili tę książkę kupili również :

Samorządowe public relations
ISBN: 978-83-233-2281-8,
rok: 2007,
format: A5,
stron : 184
Cena: 43.69
Historia współczesnej psychologii
ISBN: 978-83-233-2284-9,
rok: 2007,
format: B5,
stron : 550,
oprawa: miękka
Cena: 56.99