Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
 
http://page,produkt,prodid,3228,strona,Czlowiek_yakuzy,katid,265.html
Strona główna > Humanistyka > Zarządzanie, reklama, ekonomia > Samorządowe public relations :
Samorządowe public relations

Jarosław Flis

Samorządowe public relations (głosy: 13)

ISBN: 978-83-233-2281-8
rok: 2007
format: A5
stron:184
Dodruk na życzenie !
wydanie papierowe
Cena brutto 45.99 zł
Cena brutto z rabatem 43.69 zł


wydanie elektroniczne
Cena 24.70 zł
 

Opis Książki :

Samorządowe public relations to podręcznik dla osób zajmujących się na co dzień komunikacją społeczną – rzeczników prasowych, radnych, wójtów, burmistrzów, starostów oraz tych wszystkich, którzy chcieliby nimi zostać.

Książkę tę kupię w prezencie pracownikom wszystkich agend miejskich zajmujących się sprawami PR. Także wszystkim dyrektorom wydziałów, departamentów i innych instytucji miejskich. Wszystkim, którzy kierują pracami na rzecz mieszkańców i siłą rzeczy wchodzą w wielorakie „public relations”.
Znakomita książka! Praca naukowa, którą daje się czytać lekko, i która wciąga w trakcie lektury! Pełna pysznych anegdot i cennych wskazówek. Mądra.
Rafał Dutkiewicz – prezydent Wrocławia

Wydawało mi się, że znam dość dobrze i z powodzeniem stosuję to, o czym ta książka traktuje, ale prawie na każdej jej stronie znajdowałem nowe dla mnie informacje. Dziękuję za to, że nie jest to zbiór socjotechnicznych sztuczek, ale opis reguł postępowania w relacjach z ludźmi, do których autor ma szacunek i uczy szacunku niezależnie od tego, jakie kto ma wykształcenie czy status społeczny.
Stanisław Kracik – burmistrz Niepołomic

To świetny podręcznik dla każdego, kto pod sformułowaniem PR rozumieć chce więcej niż sporadyczne organizowanie konferencji prasowej prezydenta miasta.
Konrad Ciesiołkiewicz – rzecznik prasowy rządu Kazimierza Marcinkiewicza

Podręczniki Public Relations jakie opublikowano w Polsce raczej skupiają się na biznesowym PR aniżeli administracyjnym. Dlatego książka dr Jarosława Flisa trafia w istotną lukę wydawniczą. Praca - i to najważniejsze - oparta jest na praktycznym doświadczeniu autora jako rzecznika prasowego oraz konsultanta.
z recenzji prof. dr hab. Tomasza Gobana-Klasa

Jarosław Flis – doktor zarządzania i socjolog, pracownik Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, rzecznik prasowy Prezydenta Miasta Krakowa w latach 1993-97, doradca instytucji publicznych oraz sztabów wyborczych; komentator TVP i TVN, publikował w „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku” i „Gazecie Wyborczej”; stały współpracownik „Tygodnika Powszechnego” i „Nowego Państwa”.

KSIĄŻKA DOSTĘPNA W WERSJI ELEKTRONICZNEJ:
 
Klienci, którzy kupili tę książkę kupili również :

Teorie komunikowania masowego
ISBN: 9787-83-233-2265-8,
rok: 2007,
format: B5,
stron : 484,
oprawa: miękka
Cena: 47.33
Planowanie rozwoju terytorialnego
ISBN: 978-83-233-2352-5,
rok: 2007,
format: B5,
stron : 264
Cena: 38.63
Wartości organizacyjne
ISBN: 978-83-233-2258-9,
rok: 2007,
format: B5,
stron : 200
Cena: 28.01
Kultura korporacyjna
ISBN: 83-233-2023-3,
rok: 2005,
format: B5,
stron : 164
Cena: 25.12