Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
 
http://www.wuj.pl/page,produkt,prodid,3119,strona,Mikrobiom,katid,321.html
Strona główna > Nauki społeczne > Media, dziennikarstwo, komunikacja społeczna > Władza algorytmów :
Władza algorytmów

Jan Kreft

Władza algorytmów (głosy: 3)

U źródeł potęgi Google i Facebooka
ISBN: 978-83-233-4618-0
rok: 2019
format: 15,8x23,5cm
stron:326
oprawa: twarda
język publikacji: Polski / Polish

NOWOŚĆ

Książka dostępna !
Cena brutto 46.20 zł
Cena brutto z rabatem 42.50 zł
 

Opis Książki :

To książka o niezwykłych relacjach ludzi i algorytmów Google i Facebooka. O nowej inkarnacji władzy – władzy społecznych algorytmów.
Żyjemy w kulturze algorytmów, w czasach algokracji wpływającej na decyzje polityczne, kariery, na to, co z kim się komunikujemy, co czytamy, oglądamy…  Algorytmy społeczne mają wpływ na społeczny dobrostan, mogą kształtować formacje społeczne, oddziaływać kulturowo i bezpośrednio wpływać na indywidualne życie. Kreują dynamiczny przepływ symboli, są częścią nowego świata, w którym ludzki udział w przekazywaniu informacji nie jest już konieczny.

Mamy do czynienia z dziełem wybitnym, erudycyjnym, pracą świetnie napisaną i pionierską na gruncie polskim.
Prof. dr hab. Stanisław Jędrzejowski, Akademia Leona Koźmińskiego


Autor włożył ogrom pracy w zebranie bogatych zagranicznych i polskich materiałów o tak licznych elementach teorii i praktyki nowych mediów. Zasługuje na uznanie swej monografii jako znaczącego osiągnięcia naukowego.
Prof. zw.  dr hab. Tomasz Goban-Klas, Prof. em. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kierownik Katedry Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Klienci, którzy kupili tę książkę kupili również :