Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
 
http://www.wuj.pl/page,kat,katid,207,strona,Nowosci.html
Strona główna > E-BOOK > Otwarty dostęp > Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w Polsce :
Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w Polsce

Agnieszka Hess

Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w Polsce (brak głosów)

ISBN: 978-83-233-3527-6
rok: 2013
format: B5
stron:340
oprawa: miękka
język publikacji: Polski / Polish
Wersja elektroniczna! !
 
Zobacz inne książki tego autora :

Opis Książki :

Praca Agnieszki Hess stanowi cenny wkład w rozważania dotyczące relacji pomiędzy mediami a organizacjami pozarządowymi, funkcjonującymi w Polsce i tworzącymi trzeci sektor sfery publicznej. W warstwie teoretycznej analizy autorka rozważa, jak w perspektywie politologicznej rozwija się i jakie bariery napotyka proces tworzenia się sfery publicznej, i dalej – społeczeństwa obywatelskiego w warunkach coraz wyraźniej krystalizującej się w naszym kraju demokracji deliberatywnej. Ważnym aspektem tego procesu jest mediatyzacja działania instytucji systemu demokratycznego, w tym przypadku organizacji pozarządowych, działających na polskiej scenie publicznej. Nie mniej istotna jest również artykulacja ich interesów, a także deliberatywna treść działań podejmowanych w wymiarze publicznym. Ten obszar zagadnień stał się przedmiotem badań empirycznych (wywiady pogłębione; analiza zawartości), prowadzonych przez autorkę wśród przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz dziennikarzy mediów drukowanych i elektronicznych, zajmujących się tematyką sektora pozarządowego. Wyniki badań ujawniają wyraźną asymetrię oczekiwań obu stron co do transmitowanych w przekazie mediów reprezentacji medialnych organizacji pozarządowych oraz sposobów zakotwiczania działalności organizacji pozarządowych w sferze publicznej. To bardzo istotny sygnał, wskazujący, że w procesie komunikacji politycznej pomiędzy organizacjami pozarządowymi i mediami jest jeszcze wiele do zrobienia.
Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas   

Agnieszka Hess – doktor nauk o polityce, adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. W swoich badaniach podejmuje tematykę wzajemnych relacji zachodzących między instytucjami w ramach współczesnego systemu demokratycznego. Jest autorką wielu badań empirycznych i publikacji dotyczących szeroko rozumianego procesu komunikacji politycznej, dokonującej się na wielu płaszczyznach – zarówno lokalnej, jak i ogólnokrajowej oraz międzynarodowej.
Klienci, którzy kupili tę książkę kupili również :