Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
Dołącz do nas na Facebooku!
Śledź nas na Twitterze! Obserwuj nas na Google+!  
Zapraszamy na bloga  Mendeley    
 
http://www.wuj.pl/page,kat,katid,269,strona,Nowosci.html
Strona główna > Humanistyka > Dziennikarstwo, komunikacja społeczna > Działalność programowa telewizji publicznej :
Działalność programowa telewizji publicznej

Weronika Świerczyńska-Głownia

Działalność programowa telewizji publicznej (brak głosów)

Kluczowe determinanty programowania i dystrybucja oferty
ISBN: 978-83-233-4280-9
rok: 2017
format: B5
stron:324
oprawa: twarda
język publikacji: Polski / Polish

NOWOŚĆ

Książka dostępna !
Cena brutto 39.90 zł
Cena brutto z rabatem 36.71 zł
 

Opis Książki :

„Problematyka podjęta w publikacji zasługuje na szczególną uwagę z uwagi na fakt, że zakończenie nadawania analogowego telewizji naziemnej w Polsce zmieniło w istotnym zakresie sposoby dystrybucji, ale i konsumpcji treści przekazywanych w stacjach telewizyjnych, przy jednoczesnym rozwoju innych płaszczyzn dystrybucji treści, a więc przekazów satelitarnych, kablowych, internetowych i mobilnych. Tematyka książki włącza się w niezwykle ciekawy nurt dyskusji naukowej o przyszłości mediów publicznych i modelu ich funkcjonowania w erze cyfrowej. Z przykrością trzeba stwierdzić, że taka debata toczy się jedynie na płaszczyźnie akademickiej, a nie szerszej – z udziałem kreatorów polityki medialnej. Wypada tylko ufać, że niniejsza praca trafi nie tylko do środowisk medioznawców skupionych w ośrodkach naukowych, ale także do osób odpowiedzialnych za projektowanie strategii rozwoju rynku medialnego w Polsce, zwłaszcza mediów publicznych. Należałoby wręcz postulować, aby była to dla tych grup lektura obowiązkowa”.
Fragment recenzji prof. dr. hab. Jędrzeja Skrzypczaka

Dr Weronika Świerczyńska-Głownia - medioznawca, prowadzi badania naukowe z zakresu funkcjonowania organizacji medialnych, ekonomiki mediów i zmian zachodzących na rynku medialnym. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego (Wydział Prawa i Administracji, Instytut Nauk Politycznych). W 2005 roku uzyskała tytuł doktora na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyła Podyplomowe Studium Menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie oraz Studium Zarządzania i Biznesu przy Zakładzie Ekonomii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Stypendystka University at Buffalo, State University of New York. Wykładowca akademicki, autorka publikacji naukowych oraz niezależny ekspert w dziedzinie komunikacji.
Klienci, którzy kupili tę książkę kupili również :