Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
 
http://www.wuj.pl/page,kat,katid,207,strona,Nowosci.html
Strona główna > Humanistyka > Zarządzanie, reklama, ekonomia > Wybrane instytucjonalne i społeczne uwarunkowania rozwoju innowacji w przedsiębiorstwach :
Wybrane instytucjonalne i społeczne uwarunkowania rozwoju innowacji w przedsiębiorstwach

Rafał Wisła , Tomasz Sierotowicz , Ewa Okoń-Horodyńska , Krystian Gurba

Wybrane instytucjonalne i społeczne uwarunkowania rozwoju innowacji w przedsiębiorstwach (brak głosów)

ISBN: 978-83-233-4192-5
rok: 2016
format: PDF
stron:148
Książka dostępna !
wydanie papierowe
Cena brutto 39.90 zł
Cena brutto z rabatem 36.71 zł


wydanie elektroniczne
Cena 36.79 zł
 

Opis Książki :

Dorobek naukowy Autorów niniejszej monografii – pracowników i współpracowników Katedry Ekonomii i Innowacji Uniwersytetu Jagiellońskiego – obejmuje teoretyczne oraz aplikacyjne rozwiązania w zakresie:

■ metod i technik badania aktywności innowacyjnej (autorskie kwestionariusze badań ankietowych, procedury wyłaniania inteligentnych specjalizacji, włączenie światowych zbiorów informacji patentowej w badania kierunków i dynamiki procesów gospodarczych);
■ organizacji krajowego interdyscyplinarnego systemu interaktywnej informacji naukowej i naukowo-technicznej dla nauki, edukacji i przemysłu;
■ narodowej i regionalnej polityki innowacji;
■ strategii zarządzania innowacjami;
■ ekonomii rozwoju, ze szczególnym uwzględnieniem innowacyjnych czynników w rozwoju gospodarki oraz społecznych procesów antycypacji kierunków rozwoju (foresight);
■ metodyki badań relacji kobiet i mężczyzn w procesie innowacji.

W podejściu badawczym reprezentowanym przez Katedrę nacisk jest położony na takie kategorie, jak innowacje, innowacyjność, proces innowacji, strategie innowacji oraz struktury organizacyjne i instytucjonalne dla aktywności innowacyjnej, za których pośrednictwem objaśnia się przyczyny i skutki zjawisk, procesów i mechanizmów obserwowanych w gospodarce na różnych jej poziomach.

„Zagadnienie społecznych i instytucjonalnych uwarunkowań rozwoju innowacyjności gospodarki nie zostało dostatecznie przeanalizowane ani opisane w polskiej literaturze przedmiotu. Publikacja Wybrane instytucjonalne i społeczne uwarunkowania rozwoju innowacji w przedsiębiorstwach to wartościowe opracowanie naukowe, a jego Autorzy dostrzegli potrzebę poszerzenia wspomnianego pola badawczego. Na podkreślenie zasługuje wzbogacenie przez nich dotychczasowej wiedzy na temat społecznych i instytucjonalnych uwarunkowań procesu innowacji. Znajduje to potwierdzenie w interesującej analizie głównego tematu badań”.
Z recenzji dr. hab. Witolda Kasperkiewicza, prof. Uniwersytetu Łódzkiego

doi:10.4467/K9553.28/e/16.16.5345
ISBN 978-83-233-9553-9 (e-book)
Klienci, którzy kupili tę książkę kupili również :