Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
 
http://www.wuj.pl/page,kat,katid,207,strona,Nowosci.html
Strona główna > Książki obcojęzyczne > Angielski > Challenges Related to New Segments and Market Trends :
Challenges Related to New Segments and Market Trends

Challenges Related to New Segments and Market Trends (brak głosów)

red. Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka , red. Piotr Jedynak , red. Aneta Lipińska
ISBN: 978-83-233-4141-3
rok: 2016
format: B5
stron:178
oprawa: twarda
Książka dostępna !
Cena brutto 39.90 zł
Cena brutto z rabatem 36.71 zł
 

Opis Książki :

The deliberations of the Authors of individual chapters of the monograph focus on the challenges for management and marketing resulting mainly from:
• technology development – primarily development of the Internet as a source of change in consumer behaviour,
• globalization of markets – need to raise awareness about cultural differences,
• generational changes and the need to focus attention on the needs of people with specific characteristics (e.g. relating to development or resulting from personal predisposition).
Indicated challenges showing both theoretical and practical implications of market changes in management and marketing.
Klienci, którzy kupili tę książkę kupili również :