Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
 
http://www.wuj.pl/page,kat,katid,207,strona,Nowosci.html
Strona główna > Wersje papier. czasopism > Zeszyty Prasoznawcze > Zeszyty Prasoznawcze Nr 3 (223) 2015 :
Zeszyty Prasoznawcze Nr 3 (223) 2015

Zeszyty Prasoznawcze Nr 3 (223) 2015 (brak głosów)

Mediatyzacja kultury i życia społecznego
red. Wojciech Kajtoch
ISBN: 978-83-233-4028-7
rok: 2016
format: B5
stron:220
oprawa: miękka
język publikacji: Polski / Polish
Książka dostępna !
Cena brutto 39.90 zł
Cena brutto z rabatem 36.71 zł
 

Opis Książki :


ZESZYTY PRASOZNAWCZE są najstarszym polskim czasopismem naukowym poświęconym społecznym, psychologicznym, politycznym, językoznawczym, prawnym, ekonomicznym, technologicznym, organizacyjnym i zawodowym aspektom komunikowania masowego, a w szczególności: prasy drukowanej, radia, telewizji i innych mediów masowych.

W numerze m.in.:
    Stanisław Michalczyk, Saxera teoria społeczeństwa medialnego

    Michał Grech, Językowy i komunikacyjny obraz uniwersytetu

    Ewa Gębicka, Polska telewizja śniadaniowa. Koncepcja programowa i problemy produkcji na przykładzie magazynu „Kawa czy herbata?”

    Olga Dąbrowska-Cendrowska, Guidetainment w polskiej telewizji śniadaniowej i w prasie kobiecej – próba charakterystyki zjawiska

    Aleksandra Perchla-Włosik, Moda jako komunikat w świetle teorii socjologicznych i badań empirycznych

    Aneta Duda, Analiza dziecięcego dyskursu o markach

    Grażyna Osika, Hipertekst – technologia umysłu

    Krzysztof Piskorz, Internet nie śpi, internet reaguje. Memy internetowe jako forma komentarza do bieżących wydarzeń społecznych i politycznych

    Magdalena Mateja, Piotr Ciesielski, Nowy wymiar publicystyki politycznej? Memy jako forma krytyki Hanny Gronkiewicz-Waltz

    Ksenia Buglewicz, Kampanie społeczne – idea vs biznes

    Anna Jupowicz-Ginalska, Serwisy informacyjne a autopromocja środków przekazu – na przykładzie „Faktów” TVN

    Katarzyna Pawlak-Sobczak, Środki perswazyjne w reklamie społecznej (na przykładzie profilaktyki AIDS)

    Anna Kalinowska-Żeleźnik, Wykorzystanie internetu i nowoczesnych technologii komunikowania w event marketingu

    Jacek Barlik, Corporate Disputes Through Media Lens. A Crisis Communication Case Study

ISSN 0555-0025, e-ISSN 2299-6362
Klienci, którzy kupili tę książkę kupili również :