Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
 
http://www.wuj.pl/page,kat,katid,207,strona,Nowosci.html
Strona główna > E-BOOK > Otwarty dostęp > Kompetencje przywódcze kadry kierowniczej szkół/placówek w Polsce :
Kompetencje przywódcze kadry kierowniczej szkół/placówek w Polsce

Kompetencje przywódcze kadry kierowniczej szkół/placówek w Polsce (brak głosów)

Raport z badań
red. Roman Dorczak , red. Jakub Kołodziejczyk
ISBN: 978-83-233-9299-6
rok: 2015
format: PDF
stron:312
oprawa: miękka
język publikacji: Polski / Polish
Wersja elektroniczna! !
 

Opis Książki :


 

   DOI  10.4467/K9299.26/e/15.15.3820

Do głównych zalet prezentowanej publikacji należą walor poznawczy i podejście metodologiczne. Po pierwsze, przeprowadzone badania dają obszerny wgląd w samoświadomość kadry kierowniczej w Polsce w odniesieniu do kompetencji przywódczych – zarówno własnych, jak i ich istotności w perspektywie funkcjonowania szkoły czy innej placówki edukacyjnej. (…) Mocną strona raportu jest jego dopracowanie metodologiczne, w ramach którego należy podkreślić triangulację oraz dwustopniową procedurę stworzenia listy kompetencji (…). Dobrą praktyką w tym aspekcie jest również upublicznienie narzędzi badawczych, które nie tylko odsłaniają „zaplecze” badania, ale także mogą się okazać przydatne dla innych badaczy zainteresowanych tą tematyką i inspirowanych podejściem zaprezentowanym w tekście.
dr Marcin Jewdokimow

Książka podejmuje niezwykle ważny i aktualny problem, jakim są kompetencje przywódcze kadry kierowniczej oświaty. Stąd z pewnością będzie budzić duże zainteresowanie w środowisku oświatowym. Przywództwo dyrektora szkoły – jak pokazują wyniki badań dostępnych w literaturze światowej – ma istotny wpływ na jakość szkoły i osiągnięcia uczniów. Dobrze się zatem stało, że otrzymujemy książkę, która porusza problematykę kompetencji przywódczych osób zajmujących stanowiska kierownicze w szkołach i placówkach.
dr Antoni Jeżowski, prof. PWSZ wGłogowie
Klienci, którzy kupili tę książkę kupili również :