Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
 
http://www.wuj.pl/page,kat,katid,207,strona,Nowosci.html
Strona główna > Wersje papier. czasopism > Zarządzanie w Kulturze > Zarządzanie w Kulturze, numer 15 (2) 2014 :
Zarządzanie w Kulturze, numer 15 (2) 2014

Zarządzanie w Kulturze, numer 15 (2) 2014 (brak głosów)

red. Ewa Kocój , red. Emil Orzechowski , red. Joanna Szulborska-Łukaszewicz
ISBN: ISSN 1896-8201
rok: 2014
format: B5
stron:148
oprawa: miękka
język publikacji: Polski / Polish
Książka dostępna !

Cena 15.00 zł
 

Opis Książki :


Czasopismo "Zarządzanie w Kulturze” jest pierwszym w Polsce, recenzowanym pismem naukowym, poświęconym zagadnieniom zarządzania w sektorze kultury. Autorzy tekstów prezentują teoretyczne i praktyczne zagadnienia zarządzania publicznymi instytucjami kultury, organizacjami prowadzącymi działalność kulturalną, z zakresu zarządzania dziedzictwem kulturowym, a także kulturoznawstwa. Można tu odnaleźć wiele dobrych praktyk i modelowych rozwiązań dotyczących mediów, instytucji sektora publicznego, polityki kulturalnej państw Europy, a także modele instytucji sektora publicznego (muzea, teatry, centra kultury, obserwatoria kultury), organizacji pozarządowych (stowarzyszenia, fundacje) czy zarządzania projektami (np. festiwale), mającymi na celu rozwój i promocję kultury. Zakres tematyczny czasopisma jest obszerny i sięga najnowszych zjawisk polskiej oraz światowej kultury.

Numer 15 (2) 2014 zawiera:

ZARZĄDZANIE KULTURĄ
Veronika Héda, Wybrane elementy systemu finansowania kultury na Węgrzech
Weronika Pokojska, Mercedes-Benz Museum Stuttgart – muzeum idealne?
Maria Gołda-Sobczak, Opłaty reprograficzne w polskim prawie autorskim jako forma zarządzania kulturą

MEDIA, NOWE MEDIA
Marek Chyliński, Prawda jako zasada dyskursu dziennikarskiego
Izabela Kurczewska, Rola mediów społecznościowych w budowaniu przez markę emocjonalnych związków z odbiorcami na przykładzie kampanii Red Bull Stratos

TURYSTYKA KULTUROWA, REGIONALIZM
Magdalena Woźniczko, Dominik Orłowski, „Malowana wieś” Zalipie jako przejaw turystyki etnograficznej na Powiślu Dąbrowskim
Agnieszka Kruszyńska, Anna Bojarska, Działania promujące Region Lubelski – Lubelskie. Smakuj Życie!

Alicja Kędziora, KRONIKA INSTYTUTU KULTURY UJ 2012/2013

ISSN 1896-8201, e-ISSN 2084-3976
Klienci, którzy kupili tę książkę kupili również :