Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
 
http://www.wuj.pl/page,kat,katid,207,strona,Nowosci.html
Strona główna > Wersje papier. czasopism > Zeszyty Prasoznawcze > Zeszyty Prasoznawcze Nr 3 (219) 2014 :
Zeszyty Prasoznawcze Nr 3 (219) 2014

Zeszyty Prasoznawcze Nr 3 (219) 2014 (brak głosów)

red. Wojciech Kajtoch
ISBN: ISSN 0555-0025
rok: 2015
format: B5
stron:248
oprawa: miękka
język publikacji: Polski / Polish
Dodruk na życzenie !
Cena brutto 26.25 zł
Cena brutto z rabatem 24.15 zł
 

Opis Książki :


ZESZYTY PRASOZNAWCZE są najstarszym polskim czasopismem naukowym poświęconym społecznym, psychologicznym, politycznym, językoznawczym, prawnym, ekonomicznym, technologicznym, organizacyjnym i zawodowym aspektom komunikowania masowego, a w szczególności: prasy drukowanej, radia, telewizji i innych mediów masowych.

W numerze m.in.:
    ROZPRAWY I ARTYKUŁY
    Kamil Łuczaj: Kapitał kulturowy odbiorców a graficzna forma reklamy prasowej
    Ewa Bobrowska: Struktury znaczeniowe w hasłach na transparentach obrońców Radia Maryja i Telewizji Trwam
    Iwona Hofman: Model redakcji i zarządzania na przykładzie Spółdzielni Pracy „Polityka”
    Magdalena Hodalska: Kultura strachu w polskiej prasie brukowej

    MEDIA NA ŚWIECIE
    Lidia Pokrzycka: Media w Islandii. Ogólna charakterystyka
    Agnieszka Mucha: Der Strategische Stil Von Bündnis 90/den Grünen In Der Bundestagswahl 2009 Analysiert am Beispiel Ihrer Wahlplakatierung

    Z HISTORII MEDIÓW
    Dorota Skotarczak: Czasopisma ormiańskie w Polsce

    MATERIAŁY
    Marlena Jankowska-Bulla: Telewizja śniadaniowa w Polsce i w Niemczech: format – struktura – zawartość 
    Artur Trudzik: Tylko Rock 1991–2002 
    Karolina Brylska, Tomasz Gackowski, Jacek Wasilewski: Marsz „Obudź się, Polsko!” w relacjach polskich stacji telewizyjnych. Część I. Relacje ciągłe w stacjach informacyjnych 

    RECENZJE, OMÓWIENIA
    Anne Schwan: Werbung Statt Waffen. Wie Strategische Aussenkommunikation die Aussenpolitik Verändert (Agnieszka Szymańska)
    Jan Pleszczyński: Epistemologia komunikacji medialnej. Perspektywa ewolucyjna (Ignacy S. Fiut)
    Krzysztof Miller: 13 wojen i jedna (Magdalena Hodalska)
    Barbara Centek: Naukowe popularnonaukowe czasopisma Lubelszczyzny 1944–1989 (Ewelina Kristanova)
    Eugeniusz Kurzawa: Andrzej K. Waśkiewicz – miejsca opuszczone (Janusz Łastowiecki)

    KRONIKA NAKOWA, SPRAWOZDANIA, NOTY
    Konferencja Naukowa „Zarządzanie mediami. Teoria i praktyka”, Uniwersytet Jagielloński, Kraków, 7–8 marca 2013 r. (Anna Modzelewska)
    Z Rocznika Historii Prasy Polskiej T. XVI (2013), z. 1 (31) (Adam Bańdo)
ISSN 0555-0025, e-ISSN 2299-6362
Klienci, którzy kupili tę książkę kupili również :