Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
 
http://www.wuj.pl/page,produkt,prodid,3418,strona,Rownia_wznoszaca,katid,47.html
Strona główna > Humanistyka > Bibliotekoznawstwo, informacja naukowa > Web 2.0 w działalności usługowej instytucji książki :
Web 2.0 w działalności usługowej instytucji książki

Magdalena Wójcik

Web 2.0 w działalności usługowej instytucji książki (głosy: 1)

ISBN: 978-83-233-3620-4
rok: 2013
format: B5
stron:237
oprawa: miękka
język publikacji: Polski / Polish
Książka dostępna !
Cena brutto 39.90 zł
Cena brutto z rabatem 36.71 zł
 
Zobacz inne książki tego autora :

Opis Książki :

Przedmiotem rozważań autorki jest sposób wykorzystania środowiska Internetu, w tym szczególnie Web 2.0, w działalności polskich instytucji książki. Głównym celem przeprowadzonych badań było określenie zakresu i form zastosowania mediów społecznościowych w działalności usługowej, informacyjnej, promocyjnej i handlowej instytucji książki w Polsce, z naciskiem na pokazanie różnic w sposobie ich wykorzystania przez podmioty komercyjne i niekomercyjne.

Magdalena Wójcik zrealizowała cele badawcze sformułowane we wstępie swojej publikacji. W badaniach posłużyła się dobrze dobranym do przedmiotu badań paradygmatem badawczym, prawidłowo wykorzystała stosowane w nim metody i narzędzia, dzięki czemu pokazała spójny obraz wykorzystania Internetu w instytucjach książki. Wyniki oraz wnioski z badań są przejrzyście i logicznie zaprezentowane oraz często umieszczone w kontekście sytuacji na świecie w tym zakresie.
Z recenzji dr hab. Ewy Gtowackiej, prof. UMK   


Dr Magdalena Wójcik jest asystentem w Instytucie Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jej zainteresowania badawcze obejmują problematykę nowych form komunikacji w Internecie, w tym szczególnie mediów społecznościowych i ich związków z działalnością instytucji książki.
Klienci, którzy kupili tę książkę kupili również :