Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
 
http://www.wuj.pl/page,kat,katid,207,strona,Nowosci.html
Strona główna > Wersje papier. czasopism > Zarządzanie Publiczne > Zarządzanie Publiczne Nr 3(19)2012 :
Zarządzanie Publiczne Nr 3(19)2012

Zarządzanie Publiczne Nr 3(19)2012 (brak głosów)

Zeszyty Naukowe Instytutu Spraw Publicznych UJ
red. Joanna Kołodziejczyk , red. Roman Dorczak
ISBN: 978-83-233-8739-8
rok: 2013
format: PDF
stron:170
oprawa: miękka
język publikacji: Polski/Polish
Wersja elektroniczna! !
 

Opis Książki :



Czasopismo skierowane jest do naukowców, menedżerów sektora publicznego oraz pracowników administracji i służb publicznych. Zakres tematyczny publikacji obejmuje badania interdyscyplinarne w zarządzaniu publicznym – aspekty ekonomiczne, prawne, socjologiczne, polityczne są brane pod uwagę  w równym stopniu.
W numerze:
  • Agnieszka Całek, Animacja współpracy międzysektorowej w zakresie budowania podstaw wolontariatu w Małopolsce. Analiza przypadku „Małopolskiego projektu «Mieć wyobraźnię miłosierdzia»”
  • Agnieszka Białek, Dorota Wiszejko-Wierzbicka, Praca zespołowa i współpraca w szkole w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej: Cel sam w sobie czy sposób na sukces dla każdego ucznia?
  • Roman Dorczak, Specyfika zarządzania w edukacji – rozwój indywidualny człowieka jako wartość centralna
  • Mikołaj Jasiński, Tomasz Zając, Marek Styczeń, Albert Izdebski, Wykorzystanie danych administracyjnych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i uczelni do monitorowania losów absolwentów uczelni wyższych
  • Magdalena Jelonek, Anna Karwińska, Ocena i pomiar społecznych efektów pracy szkół wyższych – refleksje metodologiczne
  • Tomasz Zając, (Nie)mobilność pionowa studentów UW. Analiza efektów wdrażania Procesu Bolońskiego
  • Sylwia Jaskuła, Ewaluacja rozwojowa jako wyzwanie współczesnego systemu edukacji
  • Małgorzata Jaśko, Jakość regulowana prawem. Ewaluacja w szkole w kontekście zmian zachodzących w nadzorze pedagogicznym
  • Grzegorz Baran, Współtworzenie wartości jako przedmiot ewaluacji procesów edukacyjnych
  • Joanna Kołodziejczyk, Jak szkoły promują wartość edukacji?
  • Aleksander Noworól, Instrumenty lokalnej polityki oświatowej
  • Laura Koba, Monitoring i ewaluacja w badaniach świadomości praw człowieka w szkole

ISSN 1896-0200, e-ISSN 2084-3968
Klienci, którzy kupili tę książkę kupili również :