Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
 
http://www.wuj.pl/page,produkt,prodid,3257,strona,Couchsurfing_w_Rosji,katid,273.html
Strona główna > Humanistyka > Samorządność, sprawy publiczne > Centra usług w Krakowie :
Centra usług w Krakowie

Grzegorz Micek , Jarosław Działek , Janusz Górecki

Centra usług w Krakowie (głosy: 4)

i ich relacje z otoczeniem lokalnym
ISBN: 978-83-233-2872-8
rok: 2010
format: B5
stron:136
oprawa: miękka
język publikacji: Pl
Książka dostępna !
wydanie papierowe
Cena brutto 37.80 zł
Cena brutto z rabatem 34.78 zł


wydanie elektroniczne
Cena 33.12 zł
 

Opis Książki :

Do głównych walorów publikacji Centra usług w Krakowie i ich relacje z otoczeniem lokalnym należy przedstawienie kompleksowej ilościowej i jakościowej oceny wpływu krakowskich centrów na otoczenie lokalne. […] Interesujące są wyniki obliczeń dochodów budżetów lokalnych i regionalnych z tytułu podatków; w opracowaniu zwrócono także uwagę na niedostrzegane znaczenie centrów dla rozwoju rynku pracy w mieście [...]. Naszkicowano również, niedocenianą w badaniach wpływu inwestycji na otoczenie, charakterystykę działań na rzecz społeczności lokalnych. Dokonano porównania funkcjonujących w Krakowie centrów i wskazano na wyraźne różnice w funkcjonowaniu, zakorzenieniu i trwałości działalności między firmami badawczo-rozwojowymi a centrami outsourcingowymi i usług wspólnych.
Z recenzji dr. hab. Michała Paszkowskiego

Grzegorz Micek, Jarosław Działek i Janusz Górecki prezentują złożony obraz relacji krakowskich centrów usług (centrów outsourcingowych, usług wspólnych i badawczo-rozwojowych) z otoczeniem lokalnym. Autorzy dokonali wieloaspektowej charakterystyki badanego sektora, szczególną uwagę poświęcając generowanym efektom mnożnikowym, zakorzenieniu i trwałości działalności centrów, ich wpływowi na rynek pracy oraz relacjom z władzami publicznymi. Powyższe elementy analizy posłużyły do oceny przyszłości centrów usług w Krakowie. Wykorzystano nie tylko wywiady z kadrą zarządzającą centrów, ale również wyniki ankiety internetowej przeprowadzonej wśród obecnych i byłych pracowników oraz dane z raportów finansowych przedsiębiorstw.

KSIĄŻKA DOSTĘPNA W WERSJI ELEKTRONICZNEJ:
Klienci, którzy kupili tę książkę kupili również :