Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
 
http://wuj.pl/page,produkt,prodid,3118,strona,Skad_sie_biora_Holendrzy,katid,273.html

Zarządzanie, reklama, ekonomia

Strona główna > Humanistyka > Zarządzanie, reklama, ekonomia :
Pokaż
Sortuj wg:
Pokaż:
Strona : 1 z 6 Następna strona
 

Kwestia płacy roboczej w klasycznej ekonomii politycznej
Ekonomiści często przedstawiali życie gospodarcze jako poddane deterministycznym prawom, które ustala ekonomia i których człowiek nie może naruszyć bez szkody dla siebie. W szczególności podział dochodu społecznego miałby być wynikiem działania niezmiennych praw. Książka ukazuje początki takiego sposobu myślenia i jego polityczne konsekwencje. Ekon...

ISBN: 978-83-233-4459-9, rok: 2018, format: B5,stron : 0, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Zapowiedź
Wsparcie organizacyjne menedżerów
Autorka podejmuje w pracy ważny, słabo rozpoznany i wrażliwy społecznie problem niedoskonałości menedżera, upatrując w nim czynnika istotnego dla sprawności organizacji, jak również na poziomie pojedynczego człowieka. Uznając za punkt wyjścia samą niedoskonałość, stawia tezę o potrzebie celowego, zaprojektowanego w skali całej organizacji, uwzględn...

ISBN: 978-873-233-4496-4, rok: 2018, format: B5,stron : 270, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Zapowiedź
Kierunki ewolucji nauk o zarządzaniu
Praktycy i badacze szukający odpowiedzi na pytanie o efektywne sposoby działania współczesnych organizacji muszą stawić czoło licznym dylematom wynikającym z tempa i złożoności zmian w otoczeniu. Metody, narzędzia i działania, uważane dotychczas za skuteczne i przynoszące oczekiwane rezultaty, nie są już gwarancją sukcesu przedsiębiorstwa. Konieczn...
ISBN: 978-83-233-4463-6, rok: 2018, format: B5,stron : 182, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 39.90
Kierunki badań innowacyjności
Innowacje, jak również powiązana z nimi innowacyjność, przyciągają uwagę badawczą, gdyż są postrzegane jako determinanty rozwoju i podnoszenia konkurencyjności organizacji, sieci, regionów oraz gospodarek. Strategiczna rola innowacyjności oraz wartość najważniejszych typów innowacji wzrastają wraz z dynamicznie zmieniającymi się warunkami rynkowymi...
ISBN: 978-83-233-4467-4, rok: 2018, format: B5,stron : 224, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 39.90
Proaktywność i podejmowanie ryzyka w procesie rozwoju organizacji
W obliczu nowych wyzwań i nasilającego się tempa nieprzewidywalnych zmian, wielorakich czynników i uwarunkowań proaktywność wraz z podejmowaniem ryzyka nabiera znaczenia jako nośnik tworzenia wartości i bogactwa, a w ślad za tym - osiągania wysokiej efektywności. W tym świetle zrozumienie procesu rozwoju współczesnych organizacji jest możliwe, jeśl...
ISBN: 978-83-233-4468, rok: 2018, format: B5,stron : 196, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 39.90
Nauki o zarządzaniu w odmiennych kontekstach badawczych
Rosnąca złożoność i turbulentność otoczenia oraz związana z nimi niepewność legitymizują pytanie o aktualność stosowanych narzędzi i metod zarządzania - niezależnie od sektora, w ramach którego funkcjonują organizacje. Dynamika obserwowanych zmian, ich zakres, szybkość czy nieprzewidywalność wymuszają na organizacjach konieczność sięgania po nowe r...
ISBN: 978-83-233-4464-3, rok: 2018, format: B5,stron : 172, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 39.90
Człowiek w organizacji
Środowisko pracy, istniejące systemy zarządzania, często oparte na nowoczesnych technologiach, czy współpraca w zespole tworzą zbiór współistniejących czynników funkcjonowania organizacji, w tym również aktywności człowieka w organizacji. Aktywność ta zależy od takich czynników, jak wymagane kompetencje czy specyfika pracy, która współcześnie ewolu...
ISBN: 978-83-233-4469-8, rok: 2018, format: B5,stron : 172, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 39.90
Konwergencja w warunkach integracji gospodarczej
„Publikację Macieja J. Grodzickiego wyróżnia dobre wyważenie teoretycznej podbudowy, trafnie dobranej metodologii badań i wnikliwej analizy. Dzięki temu czytelnik otrzymuje spójne i zarazem pogłębione spojrzenie na problem konkurencyjności gospodarek krajów Europy Środkowej. Lektura książki pozwala dobrze zrozumieć, na czym polegają względne ...
ISBN: 978-83-233-4392-9, rok: 2018, format: B5,stron : 308, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Znormalizowane systemy zarządzania a ryzyko działalności organizacji
Niniejsza publikacja to pierwsze opracowanie podejmujące w sposób kompleksowy problematykę zarządzania ryzykiem w działalności współczesnych organizacji z perspektywy wykorzystania znormalizowanych systemów zarządzania. Autor objaśnia możliwości zastosowania w zarządzaniu ryzykiem najbardziej popularnych i aktualnych systemów znormalizowanych, d...

ISBN: 978-83-233-4422-3, rok: 2018, format: B5,stron : 188, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 39.90
The process of SME growth
This book contributes to the emerging research on the growth process of firms, with a focus on the expansion of small and medium-sized enterprises (SMEs). A comprehensive approach to the issue of small firm growth draws upon empirical findings of the characteristics and economic importance of high-growth enterprises and the extant base of theoretic...

ISBN: 978-83-233-4377-6, rok: 2017, format: B5,stron : 206, oprawa: miękka , język publikacji: Angielski/English
Cena: 45.99
Specyfika zarządzania zasobami ludzkimi po fuzjach i przejęciach przedsiębiorstw
Fuzje i przejęcia są złożonymi przedsięwzięciami opartymi na precyzyjnej koordynacji zróżnicowanych działań ekonomicznych, prawnych, technicznych i społecznych. Czynnikiem sukcesu podjętej inicjatywy mariażowej jest zatem właściwie zaplanowana i wdrożona procedura postępowania. W literaturze, na przykład u Perkinsa, Frąckowiaka, Sudarsanama czy Sch...

ISBN: 978-83-233-4410-0, rok: 2018, format: B5,stron : 138, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
The Organizational Competitiveness. Approaches and Challenges
The monograph begins a publishing series devoted to the challenges of the so-called comprehensive management. This approach to management is an attempt to respond to the high volatility of organizations and ever-increasing complexity of their operating environment. Competitiveness – the object of the discussion in the publication – u...
ISBN: 978-83-233-4423-0, rok: 2017, format: B5,stron : 132, oprawa: miękka , język publikacji: Angielski/English
Zapowiedź
Smoki i gazele
Poza dobrą monografią zagadnienia, praca zawiera interesujące opisy rozwiązań praktycznych, w szczególności ukazuje miejsce CSR w strategiach korporacji transnarodowych. Jest zatem także dobrym przewodnikiem w tym obszarze problemowym dla praktyków zarządzania oraz materiałem wspierającym proces dydaktyczny. daje także czytelnikowi z obszaru prakty...

ISBN: 978-83-233-4395-0, rok: 2018, format: B5,stron : 146, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Przestrzenne zróżnicowanie lokalnych rynków pracy w województwie podkarpackim
Publikacja Pawła Dykasa jest interesująca i zasługuje na bardzo pozytywną ocenę. To rzetelne studium analityczne na temat zróżnicowania lokalnych rynków pracy w województwie podkarpackim. Rozprawa stanowi oryginalne rozwiązanie problemu naukowego z poprawnym doborem i wykorzystaniem metod ilościowych. O walorach książki decydują w szczególności na...
ISBN: 978-83-233-4346-2, rok: 2017, format: B5,stron : 176, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Zarządzanie kompetencjami w sektorze publicznym
Mając na uwadze złożoność i wieloaspektowość problematyki dotyczącej pozyskania odpowiednich kandydatów do pracy oraz programu ich rozwoju zawodowego, autorzy przyjęli, że celem monografii zbiorowej będzie zaprezentowanie różnych aspektów dotychczasowego zarządzania kompetencjami zawodowymi w sektorze publicznym. Problem zarządzania kompetencjami o...

ISBN: 978-83-233-4321-9, rok: 2017, format: B5,stron : 210, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Jakość zarządzania - refleksje, wymiary, problemy
red. M. Bugdol, red. P. Jedynak...
W książce podjęto próbę ukazania ważnych wymiarów i problemów wyznaczających sferę jakości zarządzania współczesnymi organizacjami. Autorzy uwzględnili zarówno kontekst otoczenia, jak i działań dostosowawczych podejmowanych przez kierownictwa organizacji. Część rozważań ma charakter uniwersalny, część natomiast odnosi się do specyfiki wybranych sek...

ISBN: 978-83-233-4283-0, rok: 2017, format: B5,stron : 372, oprawa: twarda , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 46.20
Zarządzanie w szkołach wyższych i innowacje w gospodarce
red. T. Wawak...
Innowacyjność gospodarki każdego kraju jest ściśle powiązana z poziomem i dynamiką rozwoju nauki i edukacji. Im wyższy poziom rozwoju szkolnictwa, tym wyższe miejsce w poziomie innowacyjności zajmuje dane państwo, bez względu na to, na jakie rankingi się powołujemy. W globalnym rankingu innowacyjności państw w 2015 roku sporządzonym przez ekspertów...

ISBN: 78-83-233-4252-6, rok: 2017, format: B5,stron : 0, oprawa: twarda , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 44.44
Situational Management Problems
Observations of the surrounding reality provide ambiguous conclusions on how today’s organizations deal with various challenges and problems determining their existence. Organizations operating in unstable conditions should have specific attributes. This monograph is part of the current discussion about solutions which increase the probabilit...
ISBN: 978-83-233-4259-5, rok: 2016, format: B5,stron : 186, oprawa: miękka , język publikacji: Angielski / English
Cena: 36.71
Innovations in Certain Areas of Organization Management and Marketing
Innovation is undoubtedly one of the characteristics of modern management and marketing. The authors of the studies collected in the monograph highlighting important aspects of innovation in today’s complex and changing market realities. Considerations showing the views and recommendations regarding: innovative concepts for the managem...
ISBN: 978-83-233-4258-8, rok: 2016, format: B5,stron : 160, oprawa: miękka , język publikacji: Angielski / English
Cena: 36.71
Koncepcja społecznej odpowiedzialności i koncepcja zrównoważonego rozwoju w procesie funkcjonowania organizacji
„Podjęta przez Autorów problematyka wpisuje się trafnie w obserwowany w ciągu ostatnich lat rozwój paradygmatów zarządzania, które wytyczają różne orientacje w nauce, stanowiąc ideową podstawę dla powstawania naukowych koncepcji, a tym samym tworzą fundament dla funkcjonowania wspólnot naukowych. W tym kontekście należy zauważyć, że prezentow...

ISBN: 978-83-233-4250-2, rok: 2016, format: B5,stron : 0, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Komunikacja społeczna w zarządzaniu humanistycznym
Od czasów Arystotelesa wiemy, że na każdy akt komunikacyjny składają się co najmniej trzy elementy: nadawca komunikatu, jego odbiorca i sam komunikat, a więc dwoje ludzi i relacja między nimi. Na tej podstawie zbudowano rozmaite modele komunikacyjne, pozwalające nam zrozumieć istotę procesów komunikacyjnych. Współczesny świat, w którym komunikat st...

ISBN: 978-83-233-4130-7, rok: 2016, format: B5,stron : 240, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
W stronę cywilizacji Internetu
Pierwsza część książki dotyczy zarządzania ulokowanego w naukach humanistycznych. To położenie nie jest przypadkowe i wymusza konsekwencje, z których dotychczas nie zdawano sobie sprawy. Mają one bardzo podstawowy charakter i sprawiają, że pojawia się oto narzędzie przystosowane odpowiednio do wymogów współczesności. Druga część książki opisuje zas...

ISBN: 978-83-233-4177-2, rok: 2016, format: B5,stron : 172, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Wybrane instytucjonalne i społeczne uwarunkowania rozwoju innowacji w przedsiębiorstwach
Dorobek naukowy Autorów niniejszej monografii – pracowników i współpracowników Katedry Ekonomii i Innowacji Uniwersytetu Jagiellońskiego – obejmuje teoretyczne oraz aplikacyjne rozwiązania w zakresie: ■ metod i technik badania aktywności innowacyjnej (autorskie kwestionariusze badań ankietowych, procedury wyłaniania inteligentn...

ISBN: 978-83-233-4192-5, rok: 2016, format: PDF,stron : 148, język publikacji:
Cena: 36.71
Koniec dziennikarstwa jakie znamy
Jeszcze nigdy tak niewiele medialnych organizacji nie decydowało o tym, o czym dowiaduje się tak wielu. Konsekwencje agregacji medialnych treści są mało rozpoznane, natomiast jej przejawy – pasjonujące. Oto Facebook staje się głównym źródłem informacji, detronizując stacje telewizyjne, a w pełni zautomatyzowany Google News, największy na świe...

ISBN: 978-83-233-4198-7, rok: 2016, format: B5,stron : 198, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Pokaż
Sortuj wg:
Pokaż:
Strona : 1 z 6 Następna strona