Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
Dołącz do nas na Facebooku!
Śledź nas na Twitterze! Obserwuj nas na Google+!  
Zapraszamy na bloga  Mendeley    
 
http://www.wuj.pl/page,kat,katid,273,strona,Literatura_faktu.html

Zarządzanie, reklama, ekonomia

Strona główna > Humanistyka > Zarządzanie, reklama, ekonomia :
Pokaż
Sortuj wg:
Pokaż:
Strona : 1 z 6 Następna strona
 

Zarządzanie w szkołach wyższych i innowa...
ISBN: 78-83-233-4252-6,
rok: 2017,
format: B5,
stron : 0,
oprawa: twarda
Cena: 44.44
Situational Management Problems
Observations of the surrounding reality provide ambiguous conclusions on how today’s organizations deal with various challenges and problems determining their existence. Organizations operating in unstable conditions should have specific attributes. This monograph is part of the current discussion about solutions which increase the probabilit...
ISBN: 978-83-233-4259-5, rok: 2016, format: B5,stron : 186, oprawa: miękka , język publikacji: Angielski / English
Cena: 36.71
Innovations in Certain Areas of Organization Management and Marketing
Innovation is undoubtedly one of the characteristics of modern management and marketing. The authors of the studies collected in the monograph highlighting important aspects of innovation in today’s complex and changing market realities. Considerations showing the views and recommendations regarding: innovative concepts for the managem...
ISBN: 978-83-233-4258-8, rok: 2016, format: B5,stron : 160, oprawa: miękka , język publikacji: Angielski / English
Cena: 36.71
Koncepcja społecznej odpowiedzialności i koncepcja zrównoważonego rozwoju w procesie funkcjonowania organizacji
„Podjęta przez Autorów problematyka wpisuje się trafnie w obserwowany w ciągu ostatnich lat rozwój paradygmatów zarządzania, które wytyczają różne orientacje w nauce, stanowiąc ideową podstawę dla powstawania naukowych koncepcji, a tym samym tworzą fundament dla funkcjonowania wspólnot naukowych. W tym kontekście należy zauważyć, że prezentow...

ISBN: 978-83-233-4250-2, rok: 2016, format: B5,stron : 0, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Komunikacja społeczna w zarządzaniu humanistycznym
Od czasów Arystotelesa wiemy, że na każdy akt komunikacyjny składają się co najmniej trzy elementy: nadawca komunikatu, jego odbiorca i sam komunikat, a więc dwoje ludzi i relacja między nimi. Na tej podstawie zbudowano rozmaite modele komunikacyjne, pozwalające nam zrozumieć istotę procesów komunikacyjnych. Współczesny świat, w którym komunikat st...

ISBN: 978-83-233-4130-7, rok: 2016, format: B5,stron : 240, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
W stronę cywilizacji Internetu
Pierwsza część książki dotyczy zarządzania ulokowanego w naukach humanistycznych. To położenie nie jest przypadkowe i wymusza konsekwencje, z których dotychczas nie zdawano sobie sprawy. Mają one bardzo podstawowy charakter i sprawiają, że pojawia się oto narzędzie przystosowane odpowiednio do wymogów współczesności. Druga część książki opisuje zas...

ISBN: 978-83-233-4177-2, rok: 2016, format: B5,stron : 172, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Wybrane instytucjonalne i społeczne uwarunkowania rozwoju innowacji w przedsiębiorstwach
Dorobek naukowy Autorów niniejszej monografii – pracowników i współpracowników Katedry Ekonomii i Innowacji Uniwersytetu Jagiellońskiego – obejmuje teoretyczne oraz aplikacyjne rozwiązania w zakresie: ■ metod i technik badania aktywności innowacyjnej (autorskie kwestionariusze badań ankietowych, procedury wyłaniania inteligentn...

ISBN: 978-83-233-4192-5, rok: 2016, format: PDF,stron : 148, język publikacji:
Cena: 36.71
Koniec dziennikarstwa jakie znamy
Jeszcze nigdy tak niewiele medialnych organizacji nie decydowało o tym, o czym dowiaduje się tak wielu. Konsekwencje agregacji medialnych treści są mało rozpoznane, natomiast jej przejawy – pasjonujące. Oto Facebook staje się głównym źródłem informacji, detronizując stacje telewizyjne, a w pełni zautomatyzowany Google News, największy na świe...

ISBN: 978-83-233-4198-7, rok: 2016, format: B5,stron : 198, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Ekonomia współdziałania
Ideą przewodnią pracy jest, jak się zdaje, próba syntetycznego przedstawienia współczesnej katolickiej myśli społecznej, jej całościowy uporządkowany wykład. To arcyważne (i niełatwe!) zadanie, gdyż nauka społeczna Kościoła na ogół prezentowana jest w ujęciu historycznym, współczesne encykliki społeczne papieży zaś analizowane są często jako niezwi...

ISBN: 978-83-233-4146-8, rok: 2016, format: B5,stron : 250, oprawa: twarda , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Tworzenie sensu w organizacjach
„To doskonała i ważna książka, która w jasny, zrozumiały i wyczerpujący sposób opisuje zagadnienia związane z tworzeniem sensu w organizacjach. Będzie przydatna zarówno dla młodych, jak i doświadczonych badaczy”. Bob Sutton, Stanford University   „Weick jest autorem pełnym inwencji. Po mistrzowsku buduje teoretycz...

ISBN: 978-83-233-4096-6, rok: 2016, format: B5,stron : 280, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 42.50
Faces of Contemporary Management
The faces of contemporary management relate to a vast range of methods directed at ensuring effectiveness in functioning of organisations. In this book, attempts were made to reflect the current research trends in management sciences. For this purpose, the publications focused on three main research fields. The first of these refers to the Human Re...

ISBN: 978-83-233-4093-5, rok: 2016, format: B5,stron : 170, oprawa: miękka , język publikacji: Angielski/English
Cena: 42.50
Challenges Related to New Segments and Market Trends
The deliberations of the Authors of individual chapters of the monograph focus on the challenges for management and marketing resulting mainly from: • technology development – primarily development of the Internet as a source of change in consumer behaviour, • globalization of markets – need to raise awareness about cultural...
ISBN: 978-83-233-4141-3, rok: 2016, format: B5,stron : 178, oprawa: twarda , język publikacji:
Cena: 36.71
Between Philosophy and Specific Problems
The vitality of management sciences is confirmed, above all, by the evergrowing number of scientific journals related to it as well as numerous monographs and textbooks. This monograph is part of a very rich heritage of management sciences. It is dedicated to selected current issues occurring in the theory and practice of management: • dil...
ISBN: ISBN 978-83-233-4142-0, rok: 2016, format: B5,stron : 206, oprawa: miękka , język publikacji: Angielski/English
Cena: 36.71
Dynamic Capability-Based Approach to Value Appropriation
Extant management literature provides a quite comprehensive picture of the dynamic nature of value creation, whereas value appropriation has received much less scholarly attention. The number of research works devoted to the complex issues of value receiving, protecting and retaining is at the moment relatively modest, concerning both theoretical a...

ISBN: 978-83-233-4107-9, rok: 2016, format: B5,stron : 212, oprawa: miękka , język publikacji: Angielski/English
Cena: 42.50
Zróżnicowanie rozwoju współczesnej Europy
red. A. Nowosad, red. R. Wisła...
Książka Zróżnicowanie rozwoju współczesnej Europy stanowi rezultat badań politycznych i gospodarczych w zakresie zmian, jakie zachodzą w Europie. Autorzy scharakteryzowali w niej systemy polityczne i gospodarcze 44 państw. Wskazali skale wolności politycznych i gospodarczych, zróżnicowania rozwoju ekonomicznego, rynku pracy i wydajności pracy, sp...
ISBN: 978-83-233-4029-4, rok: 2016, format: B5,stron : 436, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 42.32
Nowa globalna architektura finansowa
red. B. Liberska...
Książka Nowa globalna architektura finansowa. W stronę bezpieczniejszego sektora bankowego jest poświęcona analizie pokryzysowych reform, których celem było zwiększenie stabilności globalnego sektora bankowego. Szczególną uwagę zwrócono na nowe regulacje dotyczące: ryzyka systemowego, instytucji zbyt dużych, by upaść (too big to fail), restrukturyz...

ISBN: 978-83-233-4061-4, rok: 2016, format: B5,stron : 240, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Praca kobiet w teorii ekonomii
W książce dokonano próby skonfrontowania wybranych szkół myśli ekonomicznej z pewnym wycinkiem rzeczywistości gospodarczej – pracą kobiet. Pojęcie pracy wykracza tu poza wąską koncepcję zatrudnienia i obejmuje także nieodpłatne czynności wykonywane na rzecz gospodarstwa domowego oraz opiekę. Do analizy wybrano główny nurt ekonomii i jedną ze ...

ISBN: 978-83-233-4072-0, rok: 2016, format: B5,stron : 194, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
International Journal of Contemporary Management 4/2015
red. B. Kożuch...
Zakres tematyczny czasopisma obejmuje problematykę metod i paradygmatów teoretycznych, koncentrując się na wspieraniu nowych pomysłów i perspektyw istniejących badań. W centrum zainteresowania IJCM są zwłaszcza, chociaż nie wyłącznie, następujące obszary tematyczne jak: struktury...

ISBN: ISSN 2449-8920, rok: 2016, format: B5,stron : 150, oprawa: miękka , język publikacji: Angielski/English
Cena: 36.71
Różnice kulturowe w komunikacji biznesowej
Analizowany przez Autorów temat jest ważny zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia. Praca stanowi ciekawe studium poznawcze na temat znaczenia różnic kulturowych w komunikacji biznesowej. Z recenzji prof. dr hab. Renaty Oczkowskiej    Publikacja podejmuje i...

ISBN: 978-83-233-4053-9, rok: 2016, format: B5,stron : 168, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Media Management
A book can be both a good academic manual and a source of knowledge for practitioners – the media employees (especially managers). The author skillfully combines various conventions making a basically scholarly work also a clearly formulated quick reference for a wide audience. Prof dr hab. Beata Glinka, Warsaw University   ...

ISBN: 978-83-233-3990-8, rok: 2016, format: B5,stron : 216, oprawa: miękka , język publikacji: Angielski/English
Cena: 42.50
Statistical Profiles of Womens and Mens Status in the Economy, Science and Society
“You can't use up creativity. The more you use, the more you have.” Conversation with Maya Angelou by Jeffrey M. Elliot (2010)   The sources of women’s and men’s creativity are the main focus of the book. The authors try to understand the di erences and similarities between women and men that lead to creat...

ISBN: 978-83-233-4007-2, rok: 2016, format: B5,stron : 260, oprawa: miękka , język publikacji: Angielski/English
Cena: 36.71
Zarządzanie humanistyczne
Wszystkie teksty zamieszczone w niniejszej publikacji można uznać za oryginalne i wnoszące do nurtu humanistycznego myślenia o zarządzaniu nowe, a czasami wręcz intrygujące wątki. Monografia Zarządzanie humanistyczne jest pierwszą tego typu pracą ukazującą się w języku polskim. Choć wspólnym mianownikiem całości jest humanistyka, to po lekturze wsz...

ISBN: 978-83-233-3982-3, rok: 2015, format: B5,stron : 252, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Management by Values
red. A. Herman, red. T. Oleksyn...
The work of the authors is of a theoretical, cognitive and empirical nature in accordance with their intentions, during the course of balancing these three aspects. A systemic approach has been availed of in an original way for the purpose of connecting the elements of the theories of economics, management and finance (…). The insightful emp...

ISBN: 978-83-233-4011-9, rok: 2015, format: B5,stron : 330, oprawa: miękka , język publikacji: Angielski/English
Cena: 43.47
System zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie jako element nadzoru korporacyjnego
Książka autorstwa dr. Piotra Buły dotyczy istotnej problematyki z zakresu nauk o zarządzaniu, jaką jest zarządzanie ryzykiem. W odróżnieniu od większości prac poświęconych tej tematyce Autor przyjmuje w swych rozważaniach podejście interdyscyplinarne, łączące teorię zarządzania przedsiębiorstwem z teorią corporate governance. Ze względu na często n...

ISBN: 978-83-233-3952-6, rok: 2015, format: B5,stron : 284, oprawa: twarda , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Pokaż
Sortuj wg:
Pokaż:
Strona : 1 z 6 Następna strona