Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
Dołącz do nas na Facebooku!
Śledź nas na Twitterze! Obserwuj nas na Google+!  
Zapraszamy na bloga  Mendeley    
 
http://www.wuj.pl/page,produkt,prodid,2919,strona,Kruso,katid,262.html

Dziennikarstwo, komunikacja społeczna

Strona główna > Humanistyka > Dziennikarstwo, komunikacja społeczna :
Pokaż
Sortuj wg:
Pokaż:
Strona : 1 z 4 Następna strona
 

Europa dziennikarzy
ISBN: 978-83-233-4279-3,
rok: 2017,
format: B5,
stron : 300,
oprawa: miękka
Cena: 36.71
Działalność programowa telewizji publicz...
ISBN: 978-83-233-4280-9,
rok: 2017,
format: B5,
stron : 324,
oprawa: twarda
Zapowiedź
Komunikacja społeczna w zarządzaniu humanistycznym
Od czasów Arystotelesa wiemy, że na każdy akt komunikacyjny składają się co najmniej trzy elementy: nadawca komunikatu, jego odbiorca i sam komunikat, a więc dwoje ludzi i relacja między nimi. Na tej podstawie zbudowano rozmaite modele komunikacyjne, pozwalające nam zrozumieć istotę procesów komunikacyjnych. Współczesny świat, w którym komunikat st...

ISBN: 978-83-233-4130-7, rok: 2016, format: B5,stron : 240, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Reporter w przebraniu
W książce zatytułowanej Reporter w przebraniu dwoje doświadczonych dziennikarzy (z których jedno jest jednocześnie medioznawczynią, analizującą media z pozycji akademickich) zajmuje się problematyką tak zwanego dziennikarstwa wcieleniowego (przykrywkowego, undercover journalism – w polszczyźnie nie mamy dobrego, jednoznacznego terminu dla teg...
ISBN: 978-83-233-4118-5, rok: 2016, format: B5,stron : 0, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 39.90
W stronę cywilizacji Internetu
Pierwsza część książki dotyczy zarządzania ulokowanego w naukach humanistycznych. To położenie nie jest przypadkowe i wymusza konsekwencje, z których dotychczas nie zdawano sobie sprawy. Mają one bardzo podstawowy charakter i sprawiają, że pojawia się oto narzędzie przystosowane odpowiednio do wymogów współczesności. Druga część książki opisuje zas...

ISBN: 978-83-233-4177-2, rok: 2016, format: B5,stron : 172, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Obraz, słowo, gest
Czy wiesz, co widzisz? Czy widzisz, co wiesz? Książka odpowiada na pytanie, jak radzi sobie odbiorca, widz i słuchacz w procesie komunikacji, podczas którego docierają do niego bodźce werbalne i niewerbalne. Autorka ukazuje procesy, które pozwalają nam wykorzystywać wszelkie środki znaczeniotwórcze (np. słowa czy gesty) do porozumiewania się, nawet...

ISBN: 978-83-233-4071-3, rok: 2016, format: B5,stron : 178, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Przyszłość dziennikarstwa radiowego
red. J. Kania, red. J. Kreft...
Jeszcze nigdy tak niewiele medialnych organizacji nie decydowało o tym, o czym dowiaduje się tak wielu. Konsekwencje agregacji medialnych treści są mało rozpoznane, natomiast jej przejawy – pasjonujące. Oto Facebook staje się głównym źródłem informacji, detronizując stacje telewizyjne, a w pełni zautomatyzowany Google News, największy na świe...

ISBN: 978-83-233-4100-0, rok: 2016, format: B5,stron : 166, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Wieszczowie i gazeciarze
„Trybuna Ludów”, „The Friend” czy „Phöbus” to tylko niektóre z tytułów prasowych powołanych do istnienia przez pisarzy doby romantyzmu. Niniejsza książka ukazuje niedocenione dotychczas przez historyków prasy i literatury związki europejskich twórców z niezwykle dynamicznie rozwijającą się wówczas prasą. Autorka ...

ISBN: 978-83-233-4126-0, rok: 2016, format: B5,stron : 352, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Zeszyty Prasoznawcze - analiza zawartości (1957-2012)
red. M. Kawka, red. R. Filas...
Autorzy i redaktorzy niniejszej publikacji pragną przypomnieć wkład Ośrodka Badań Prasoznawczych i „Zeszytów Prasoznawczych” w rozwój polskiego medioznawstwa i odpowiedzieć na pytania: „w jaki sposób dorobek «Zeszytów Prasoznawczych» promieniował na inne ośrodki badawcze krajowe i zagraniczne?”, a także „co...

ISBN: 978-83-233-4032-4, rok: 2016, format: B5,stron : 472, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Szkice językoznawczo-prasoznawcze
Przedmiotem zainteresowania Autora jest głęboka treść (tekstowy obraz rzeczywistości) wypowiedzi prasowych; jako materiał badawczy posłużyły artykuły drukowane w różnych czasopismach, a jako wynikająca z orientacji dominująca metoda użyta została analiza strukturalna różnych elementów leksykalnych tych artykułów w ujęciu ilościowym. Książka powinna...

ISBN: 978-83-233-4095-9, rok: 2016, format: B5,stron : 250, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Widoczne i niewidoczne
red. A. Wagner...
Transformacja systemu energetycznego to nie tylko zmiany technologiczne, lecz także zmiana wzorów myślenia i praktyk społecznych. Definiowanie wyzwań i problemów polityki energetycznej dokonuje się w komunikacji i choć często przebiega za zamkniętymi drzwiami gabinetów polityków i ekspertów, ma swoj...

ISBN: 978-83-233-4115-4, rok: 2016, format: B5,stron : 198, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Komunikowanie o nauce
Jak mówić o nauce i pisać o badaniach naukowych, żeby nie upraszczać, a jednocześnie nie nudzić odbiorców? Jak w czasach Internetu popularyzować wiedzę i prezentować treści naukowe, które rzadko bywają atrakcyjne  wizualnie? Jak znaleźć ciekawą formę i oprawę dla skomplikowanych teorii? Jakie środki retoryczne pomagają w relacjonowaniu post...

ISBN: 978-83-233-4099-7, rok: 2016, format: B5,stron : 250, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Media lokacyjne
Mając nadzieję, że ta próba otworzy pewne nowe ścieżki badawcze, chcę w mojej książce raczej zaproponować nowy język opisu i nowe metafory. W miejsce języka zakorzenionego w reprezentacjonizmie, który rządził opisem tradycyjnych mediów audiowizualnych (w tym także cyfrowych), takich jak film, wideo,...

ISBN: 978-83-233-4074-4, rok: 2016, format: B5,stron : 222, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Zeszyty Prasoznawcze Nr 3 (223) 2015
red. W. Kajtoch...
ZESZYTY PRASOZNAWCZE są najstarszym polskim czasopismem naukowym poświęconym społecznym, psychologicznym, politycznym, językoznawczym, prawnym, ekonomicznym, technologicznym, organizacyjnym i zawodowym aspektom komunikowania masowego, a w szczególności:...

ISBN: 978-83-233-4028-7, rok: 2016, format: B5,stron : 220, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Zeszyty Prasoznawcze Nr 4 (224) 2015
red. W. Kajtoch...
ZESZYTY PRASOZNAWCZE są najstarszym polskim czasopismem naukowym poświęconym społecznym, psychologicznym, politycznym, językoznawczym, prawnym, ekonomicznym, technologicznym, organizacyjnym i zawodowym aspektom komunikowania masowego, a w szczególności:...

ISBN: ISSN 0555-0025, rok: 2016, format: B5,stron : 260, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 45.40
Komunikowanie o bezpieczeństwie
Książka, którą oddajemy w ręce czytelników, jest pierwszą na polskim rynku próbą usystematyzowania problemów związanych z komunikowaniem o bezpieczeństwie. Relacjonowanie śmiertelnych wypadków, kataklizmów, katastrof i zbrodni oraz sytuacji zagrażających zdrowiu i życiu jest dla reportera jednym z największych wyzwań zawodowych. Dziennikarze, po...

ISBN: 978-83-233-4088-1, rok: 2016, format: B5,stron : 248, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Zeszyty Prasoznawcze Nr 2 (222) 2015
red. W. Kajtoch...
ZESZYTY PRASOZNAWCZE są najstarszym polskim czasopismem naukowym poświęconym społecznym, psychologicznym, politycznym, językoznawczym, prawnym, ekonomicznym, technologicznym, organizacyjnym i zawodowym aspektom komunikowania masowego, a w szczególności: p...

ISBN: 978-83-233-4009-6, rok: 2015, format: B5,stron : 356, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Słowa klucze w rządowej komunikacji politycznej
Książka Michała Bukowskiego zachęca do kontynuowania badań (i stosowania nowoczesnej analizy zawartości) w celu poszerzenia wiedzy na tematy istotne dla wszystkich, którzy patrzą na świat całościowo, holistycznie. W istocie nie da się poważnie potraktować coraz liczniejszych i pilnych globalnych wyzwań bez podobnej do przyjętej przez autora perspek...
ISBN: 978-83-233-4014-0, rok: 2015, format: B5,stron : 158, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Za fasadą społeczności
Google, Facebook, Twitter, Instagram, Huffington Post i wiele innych. Za nowomedialną „społecznościową fasadą” równości, partnerstwa, wspólnot i zbiorowej inteligencji, w aureoli kreatywności i doświadczeń korporacje medialne zarządzają największą sieciową fabryką świata. Internauci są w niej wydajni i twórczy, sami się uczą i sami k...

ISBN: 978-83-233-3906-9, rok: 2015, format: B5,stron : 184, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 44.44
Zeszyty Prasoznawcze Nr 1 (221) 2015
ZESZYTY PRASOZNAWCZE są najstarszym polskim czasopismem naukowym poświęconym społecznym, psychologicznym, politycznym, językoznawczym, prawnym, ekonomicznym, technologicznym, organizacyjnym i zawodowym aspektom komunikowania masowego, a w szczególności: prasy...

ISBN: 978-83-233-3914-4, rok: 2015, format: B5,stron : 224, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 24.15
Złudzenia wyboru
Obywatele chcą przez głosowanie wyrazić to, co dla nich ważne, kandydaci chcą zdobyć mandat, przywódcy partii walczą o władzę – wybory są grą, w której każdy zmierza do własnych celów. Ta gra ma swoje formalne reguły, narzucane przez system wyborczy. Ma jednak także zasady niepisane – ...
ISBN: 978-83-233-3754-6, rok: 2014, format: B5,stron : 436, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 42.50
Zeszyty Prasoznawcze Nr 3 (219) 2014
red. W. Kajtoch...
ZESZYTY PRASOZNAWCZE są najstarszym polskim czasopismem naukowym poświęconym społecznym, psychologicznym, politycznym, językoznawczym, prawnym, ekonomicznym, technologicznym, organizacyjnym i zawodowym aspektom komunikowania masowego, a w szczególności: prasy druk...

ISBN: ISSN 0555-0025, rok: 2015, format: B5,stron : 248, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 24.15
Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce
Autorka podjęła się teoretycznej, a także empirycznej analizy jednego z głównych tematów w ramach nauki o mediach, ekonomiki mediów oraz zarządzania mediami. Jak dotąd nie można stwierdzić, że występuje dostatecznie wiele opracowań dotyczących zarządzania w obszarze mediów elektronicznych. W dalszym ciągu problematyka ta jest niezbyt często podejmo...
ISBN: 978-83-233-3812-3, rok: 2014, format: B5,stron : 134, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 35.74
Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów
Książka jest wynikiem udziału autorek w projekcie pilotażowym, którego celem było wypracowanie metodologii umożliwiającej analizę medialnych wizerunków mniejszości narodowych, etnicznych i religijnych w różnych państwach członkowskich UE. Publikacja wpisuje się w niemal nieobecny w Polsce nurt oprac...
ISBN: 978-83-233-3753-9, rok: 2014, format: B5,stron : 138, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Pokaż
Sortuj wg:
Pokaż:
Strona : 1 z 4 Następna strona