Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
Dołącz do nas na Facebooku!
Obserwuj nas na Blipie! Śledź nas na Twitterze!
zapowiedzi
Nowości
Polecamy
psychiatria, psychoterapia
 
http://www.wuj.pl/page,news,newsid,120.html
Strona główna > Humanistyka > Psychologia > Jak uczy się mózg? :
Jak uczy się mózg?

Sarah-Jayne Blakemore , Uta Frith

Jak uczy się mózg? (głosy: 9)

Seria :

Psychologia

ISBN: 978-83-233-2403-4
rok: 2008
format: B5
stron:218
oprawa: miękka
język publikacji: Pl
Wersja papierowa chwilowo niedostępna !
 

Opis Książki :

„Obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy szukają zrozumiałego, kompetentnego wyjaśnienia, w jaki sposób nasz mózg się uczy. Skupi na sobie uwagę możliwie najszerszego grona czytelników”.
Prof. Robert Winston

„Ten optymistyczny, żywy przegląd badań nad mózgiem trzeba koniecznie przeczytać. Jest znakomicie udokumentowany i trafia w samo sedno – jeśli chodzi o uczenie się, zawsze mamy do czynienia z mózgiem”.
Michael S. Gazzaniga, David T. McLaughlin Distinguished University Professor, Dartmouth College

„Ekscytujący, przejrzysty i nieodparty opis tego, jak maszyneria mózgu kształtuje zarówno formalną, jak i nieformalną edukację”.
Kathy Sylva, profesor psychologii wychowawczej, uniwersytet w Oksfordzie

„Niezwykle przystępny przegląd wielu zagadnień na styku nauki o mózgu i wychowania, który w znakomity sposób streszcza wiele ostatnich fascynujących odkryć w dziedzinie neurobiologii, neuroobrazowania i psychologii. Nauczanie zawsze będzie miało coś ze sztuki – ale nauczyciele, którzy przeczytają tę książkę, będą wiedzieć znacznie więcej na temat jego naukowych podstaw”.
Stanislas Dehaene, INSERM Cognitive Neuroimaging Research Unit, Paris

W ciągu ostatnich lat wymuszone uczenie się niemowląt, czyli „chów cieplarniany”, bardzo zyskało na popularności – ale czy rzeczywiście jest skuteczne? Naukowcy badający funkcjonowanie ludzkiego mózgu zaczynają przyznawać, że zachowuje on plastyczność w okresie dorastania i dorosłości. Czy oznacza to, że możliwe jest uczenie się przez całe życie? W tej pionierskiej książce dwie badaczki przedstawiają najnowszą wiedzę na temat tego, jak i kiedy mózg się uczy, i zastanawiają się, jakie są jej implikacje dla teorii i praktyki wychowania.
Ta przełomowa książka zainteresuje studentów psychologii i pedagogiki, nauczycieli, psychologów, osoby zarządzające oświatą i rodziców.

Sarah-Jayne Blakemore jest stypendystką Towarzystwa Królewskiego (stypendium Dorothy Hodgkin) w Institute of Cognitive Neuroscience w londyńskim University College. Prowadzi badania nad rozwojem mózgu w okresie dorastania oraz poznaniem społecznym w autyzmie. W 2000 roku została oddelegowana do brytyjskiego parlamentu z zadaniem napisania raportu na temat wychowania przedszkolnego dla Select Committee for Education

Uta Frith jest profesorem rozwoju poznawczego i wicedyrektorem Institute of Cognitive Neuroscience przy londyńskim University College. Jest czołowym ekspertem w dziedzinie autyzmu i dysleksji, autorką znanych książek na temat autyzmu i zespołu Aspergera.
Klienci, którzy kupili tę książkę kupili również :

Terapia poznawcza uzależnień
ISBN: 978-83-233-2365-5,
rok: 2007,
format: B5,
stron : 364,
oprawa: miękka
Cena: 43.47
Techniki terapii poznawczej
ISBN: 978-83-233-2385-3,
rok: 2008,
format: B5,
stron : 288,
oprawa: miękka
Cena: 54.27
Perswazja
ISBN: 978-83-233-2292-4,
rok: 2007,
format: B5,
stron : 456,
oprawa: miękka
Cena: 47.33
Jak dzieci uczą się i myślą
ISBN: 83-233-2152-2,
rok: 2006,
format: B5,
stron : 292,
oprawa: miękka
Cena: 28.01
Rozwój umysłu
ISBN: 978-83-233-2687-8,
rok: 2009,
format: B5,
stron : 344,
oprawa: miękka
Cena: 43.47