Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

WYSZUKAJ
WYSZUKAJ CZASOPISMO
Dołącz do nas na Facebooku!
Śledź nas na Twitterze! Obserwuj nas na Blipie!  
     
 
http://www.wuj.pl/page,art,artid,2617.html

Zarządzanie, reklama, ekonomia

Strona główna > Humanistyka > Zarządzanie, reklama, ekonomia :
Pokaż
Sortuj wg:
Pokaż:
Strona : 1 z 5 Następna strona
 

Media Management
A book can be both a good academic manual and a source of knowledge for practitioners – the media employees (especially managers). The author skillfully combines various conventions making a basically scholarly work also a clearly formulated quick reference for a wide audience. Prof dr hab. Beata Glinka, Warsaw University   ...

ISBN: 978-83-233-3990-8, rok: 2016, format: B5,stron : 222, oprawa: miękka , język publikacji: Angielski/English
Zapowiedź
Statistical Profiles of Womens and Mens Status in the Economy, Science and Society
“You can't use up creativity. The more you use, the more you have.” Conversation with Maya Angelou by Jeffrey M. Elliot (2010)   The sources of women’s and men’s creativity are the main focus of the book. The authors try to understand the di erences and similarities between women and men that lead to creat...

ISBN: 978-83-233-4007-2, rok: 2016, format: B5,stron : 260, oprawa: miękka , język publikacji: Angielski/English
Cena: 36.71
Zarządzanie humanistyczne
Wszystkie teksty zamieszczone w niniejszej publikacji można uznać za oryginalne i wnoszące do nurtu humanistycznego myślenia o zarządzaniu nowe, a czasami wręcz intrygujące wątki. Monografia Zarządzanie humanistyczne jest pierwszą tego typu pracą ukazującą się w języku polskim. Choć wspólnym mianownikiem całości jest humanistyka, to po lekturze wsz...

ISBN: 978-83-233-3982-3, rok: 2015, format: B5,stron : 252, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Management by Values
red. A. Herman, red. T. Oleksyn...
The work of the authors is of a theoretical, cognitive and empirical nature in accordance with their intentions, during the course of balancing these three aspects. A systemic approach has been availed of in an original way for the purpose of connecting the elements of the theories of economics, management and finance (…). The insightful emp...

ISBN: 978-83-233-4011-9, rok: 2015, format: B5,stron : 330, oprawa: miękka , język publikacji: Angielski/English
Cena: 43.47
System zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie jako element nadzoru korporacyjnego
Książka autorstwa dr. Piotra Buły dotyczy istotnej problematyki z zakresu nauk o zarządzaniu, jaką jest zarządzanie ryzykiem. W odróżnieniu od większości prac poświęconych tej tematyce Autor przyjmuje w swych rozważaniach podejście interdyscyplinarne, łączące teorię zarządzania przedsiębiorstwem z teorią corporate governance. Ze względu na często n...

ISBN: 978-83-233-3952-6, rok: 2015, format: B5,stron : 284, oprawa: twarda , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Cultural Heritage - management, identity and potential
red. Ł. Gaweł, red. E. Kocój...
Cultural heritage is one of the concepts that have made an unusual career in the 20th century. The cultural codes associated with it – senses, meanings, and ideas, characteristic for specific local or national communities, and the tangible and intangible assets, became a space for new fascinations as well as scientific, regional, social and a...

ISBN: 978-83-233-3941-0, rok: 2015, format: B5,stron : 140, oprawa: miękka , język publikacji: Angielski/English
Cena: 36.71
Specyfika zarządzania zasobami ludzkimi po fuzjach i przejęciach przedsiębiorstw
Aspekt ludzki nie stanowi podstawowej przesłanki zawierania transakcji fuzji i przejęć, ale buduje fazę zarządzania „po”, tzw. post merger management (PMM). Za każdym działaniem w tej fazie kryje się bowiem człowiek, któremu zmieniono dotychczasowe zasady funkcjonowania na stanowisku pracy, co może powodować wiele sytuacji kryzysowych, ...

ISBN: 978-83-233-3935-9, rok: 2015, format: B5,stron : 196, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Zarządzanie reklamą
Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne billboardy. To także opakowania produktów zawierających logo producenta, przemówienia polityków i puszki Wielkie...
Seria : Teksty Kultury
ISBN: 978-83-233-3895-6, rok: 2015, format: B5,stron : 276, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Ethics in Economic Thought
The monograph repeatedly covers the question of the actual purpose of running an economic activity as well as the problem of referring to ethical values by entrepreneurs and the Aristotelian dilemmas differentiating between needs and wants so as to betterunderstand the evolution of societies towards consumerism. On the other hand, we referred ...

ISBN: 978-83-7969-687-1, rok: 2015, format: B5,stron : 0, oprawa: miękka , język publikacji: Angielski/English
Cena: 31.88
Przywództwo i jego wyzwania
Dołącz do ponad miliona osób, które zdecydowały się zmierzyć z wyzwaniami przywództwa. Najlepszy i najbardziej wyczerpujący przewodnik dla liderów. Patrick Lencioni, prezes The Table Group    Książek o przywództwie jest wiele, o większości z nich zapomina się jednak w tydzień po wydaniu, gdyż nie wywołują one szerszego ...
Seria : Psychologia
ISBN: 978-83-233-2828-5, rok: 2010, format: B5,stron : 336, oprawa: miękka , język publikacji: Pl
Cena: 48.21
Poszukiwanie przewagi konkurencyjnej
red. M. Baran...
Książka jest wartościową pozycją wydawniczą kierowaną do studentów ekonomii i zarządzania oraz do pracowników naukowych. Dostarcza wiedzy na temat nowych zjawisk, procesów, a także narzędzi. Daje również wgląd w obszar zainteresowań badawczych młodych pracowników Instytutu Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego. Z recenzji dr. hab. Ja...

ISBN: 978-83-233-3903-8, rok: 2015, format: B5,stron : 182, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Regionalne zróżnicowanie rozwoju ekonomicznego Polski
red. M. Trojak...
Niniejsze opracowanie stanowi zwieńczenie trzyletnich prac na temat determinantów ekonomiczno-społecznego zróżnicowania regionalnego i lokalnego w Polsce w ramach projektu badawczego Narodowego Centrum Nauki „Analiza przestrzennego zróżnicowania rozwoju społeczno-ekonomicznego Polski oparta na łańcuchach Markowa". Prace badawcze prowadzi...

ISBN: 978-83-233-3802-4, rok: 2015, format: B5,stron : 394, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 42.50
Za fasadą społeczności
Google, Facebook, Twitter, Instagram, Huffington Post i wiele innych. Za nowomedialną „społecznościową fasadą” równości, partnerstwa, wspólnot i zbiorowej inteligencji, w aureoli kreatywności i doświadczeń korporacje medialne zarządzają największą sieciową fabryką świata. Internauci są w niej wydajni i twórczy, sami się uczą i sami k...

ISBN: 978-83-233-3906-9, rok: 2015, format: B5,stron : 184, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 44.44
Zarządzanie portfelem projektów
  Książka Beaty Jałochy jest pierwszą w Polsce próbą przeniesienia na grunt organizacji sektora publicznego koncepcji zarządzania portfelami projektów z jednoczesnym wskazaniem różnic w odniesieniu do zarządzania portfelami projektów w organizacjach komercyjnych. Problematyka badawcza książki wp...

ISBN: 978-83-233-3804-8, rok: 2014, format: B5,stron : 230, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Kultura organizacji a znaczenie pracy
Książka stanowi pogłębione, etnograficzne studium przypadku strategii budowania kultury organizacji w jednej z najstarszych kooperatyw zajmujących się produkcją kawy Fair Trade w Ameryce Północnej. Badania terenowe, które rozpoczęły się jako eksploracja subiektywnych znaczeń pracy w demokratyczn...

ISBN: 978-83-233-3765-2, rok: 2014, format: B5,stron : 194, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 32.84
Zarządzanie w Kulturze, numer 14 (4)
red. R. Maciąg...
Czasopismo "Zarządzanie w Kulturze” jest pierwszym w Polsce, recenzowanym pismem naukowym, poświęconym zagadnieniom zarządzania w sektorze kultury. Autorzy tekstów prezentują teoretyczne i praktyczne zagadnienia zarządzania publicznymi instytucjami kultury, organi...

ISBN: 978-83-233-3737-9, rok: 2014, format: B5,stron : 142, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 33.81
Competition and Cooperation in the Management Theory and Practice
red. P. Jedynak...
Present organizations in order to maintain market competitiveness have to take numerous actions which can be assigned to two categories: competing, cooperating. Parallel competition and cooperation can be regarded as an element of current paradigm in management sciences (it’s named coopetition). The present publication includes an analysis of...

ISBN: 978-83-233-3686-0, rok: 2014, format: B5,stron : 244, oprawa: miękka , język publikacji: Angielski / English
Cena: 36.71
Regionalne elity polityczne w Polsce
Duże zainteresowanie politycznym centrum sprawiło, że współcześnie dostępne publikacje koncentrują się raczej na elitach krajowych. Na rynku wydawniczym nadal brakuje opracowań, które ukazywałyby rolę regionalnych elit politycznych w życiu społeczności. Celem monografii jest choćby częściowe zapełni...

ISBN: 978-83-233-3644-0, rok: 2014, format: B5,stron : 184, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 37.91
Problemy z utrzymaniem i rozwojem zintegrowanej infrastruktury informatycznej i instytucjonalnej dla nauki i edukacji w Polsce
Tak jak paradygmat „nowej gospodarki” uzasadnia, że jej rozwój jest możliwy dzięki rewolucji technologicznej, postępującej globalizacji oraz liberalizacji gospodarki, tak sam proces konkurowania w dużej mierze nie wiąże się już z pojedynczymi organizacjami, ale z ich sieciami o charakter...

ISBN: 978-83-233-3619-8, rok: 2013, format: B5,stron : 174, oprawa: miękka , język publikacji: Polski / Polish
Cena: 36.71
Efekt zarażania a działalność organizacji
Efekt zarażania a działalność organizacji to publikacja podejmująca ważną tematykę związaną z objaśnieniem zjawiska, które wywiera istotny wpływ na działalność współczesnych przedsiębiorstw. Niejednokrotnie przesądza ono o ich przetrwaniu lub rozwoju. Zarażanie jest zjawiskiem o rozproszonym pojm...

ISBN: 978-83-233-3593-1, rok: 2013, format: B5,stron : 150, oprawa: miękka , język publikacji: Polski/Polish
Cena: 36.71
Current Problems of University Management
red. T. Wawak...
The quality of teaching in higher education has been widely discussed for years, in Poland and abroad alike. As regards our domestic situation, the problem has been intensifying since our transformation in 1989 due to the increase in the number of private universities, experiencing difficulties in p...

ISBN: 978-83-233-3534-4, rok: 2013, format: B5,stron : 220, oprawa: twarda , język publikacji: Angielski/English
Cena: 53.13
Postawy personelu medycznego wobec zarządzania szpitalem
red. Z. Nęcki, red. M. Kęsy...
Problematyka zarządzania w służbie zdrowia jest stale aktualnym tematem naszej gorącej, narodowej i społecznej dyskusji. Ciągle słyszy się krytykę zarówno całej służby zdrowia, jak i wielu jednostek świadczących usługi medyczne. Podjęcie badań nad zarządzaniem szpitalami i publikacja ich wyników są ...

ISBN: 978-83-233-3531-3, rok: 2013, format: B5,stron : 232, oprawa: miękka , język publikacji: Polski/Polish
Cena: 36.71
Procesy umiędzynarodowienia przemysłu samochodowego
W ciągu ostatniego ćwierćwiecza zaszły duże zmiany w rozwoju światowego przemysłu samochodowego. Nastąpiło przyśpieszone umiędzynarodowienie, na które wpłynęły procesy globalizacji oraz towarzyszące jej: zmiana sposobu produkcji, ekspansja korporacji transnarodowych i aktywna polityka rynków wschodzących, zainteresowanych rozwojem własnego przemysł...

ISBN: 978-83-233-3541-2, rok: 2013, format: B5,stron : 126, oprawa: miękka , język publikacji: Polski/Polish
Cena: 34.78
Statystyczna analiza przestrzennego zróżnicowania rozwoju ekonomicznego i społecznego Polski
Prezentowana monografia jest próbą zidentyfikowania i określenia związków pomiędzy różnymi determinantami rozwoju ekonomicznego i społecznego Polski zarówno na poziomie regionalnym (wojewódzkim), jak i lokalnym (powiatowym). Prowadzone w pracy analizy są oparte na narzędziach statystyki opisowej, taksonomii, ekonometrii oraz łańcuchach Markowa. Tak...

ISBN: 978-83-233-3520-7, rok: 2013, format: B5,stron : 200, oprawa: miękka , język publikacji: Polski/Polish
Cena: 36.71
Pokaż
Sortuj wg:
Pokaż:
Strona : 1 z 5 Następna strona